zondag 11 januari 2015





Klokje tikt maar door...
alweer de tweede week van dit jaar.
Niet zo'n bar indrukwekkende week hoor.

Maandag 5januari

Marlies drinkt hier even een kopje koffie met Ravi.
Toen zij weer naar huis wilde gaan en dat Ravi liet weten zei hij:
"Nou, ik dacht het niet. Ik blijf hier denk ik maar wonen".
Hahaha..eigenwijs klein mannetje..prachtig.

Woensdag 7 januari

Noraly wordt vandaag 6 jaar.

's Avonds gaan we met de familie uit eten..


...lekker ouderwets bij de chinees.
Zaterdag viert ze haar verjaardag in het groot.
Met als thema: Frozen, Disney film. Die is wel de moeite waard om te kijken. In ieder geval met kinderen..

Donderdag 8 januari

Karin komt met haar drietal lunchen, gezellig.
Om half drie moet ik naar de tandarts met mijn gebroken kies.
Natuurlijk net de verzekering omlaag geschroefd.. Daar ik geen echte hinder ondervind van het ontbreken van een halve kies en ik liever nog even wacht met een kroon plakt de tandarts het weer even tot een mooi geheel. Met een beetje geluk blijft het zitten en laat ik er eind van het jaar verder iets aan doen. Of niet..

Het waait buiten inmiddels flink!!

Vrijdag 9 januari

Nou, de spannendste dag van de week hoor..
Lekker aan het sporten geweest, ga de gordijnen in de kamer opendoen en zie onze overvolle papiercontainer (door Wim lief aan de weg gezet) omwaaien. Ik schiet in mijn jas en ren het pad af naar de straat om groot onheil te voorkomen..maar..een groot gedeelte woei al over straat en de sloot aan de overkant in. Daar dreven dan de kerstkaartjes die ik gisteravond na enig getwijfel toch maar in de container heb gegooid. ( Marie wilde de kerstkaartjes altijd bewaren, toch zeker tot volgend jaar..had ik dit nu ook maar gedaan) 
Nu rende ik als een gek tussen de af en aan fietsende scholieren over straat om mijn zooi weer bij elkaar te krijgen. Dat wat over straat waaide dan.. Toen ik als laatste een stuk karton opraapte kwam er pardoes nog een zwik papieren onder vandaan, vwoeii...weg met de wind, daar ging ik weer. Later met een hark de natte papierzooi uit de sloot gevist.
Dat was deze ochtend dus nog een ongewild sportfestijn!!
Geen foto van :-)

Zaterdag 10 januari

Het grote feest dus.
Daar heb ik één foto van.
Wim loopt bijna de hele middag te showen met Esha,


Ja Guus en Hannie, met jullie kleindochter.
Het is een schatje hoor!

En weer een week niet geminiatuurd.
Wel plannen voor de komende week.




Geen opmerkingen: