zondag 25 januari 2015



Stand van bloemzaken halverwege de week.

Ik kan wel zeggen dat dit een bewogen week is geweest.
En hier ga ik niet álles over zeggen.

Het enige wat ik wel kwijt wil is dat ik maandag gebeld ben door Casper waar we al langere tijd geen contact meer mee hadden. Zijn keuze.
Nu zijn Wim en ik samen bij Casper op bezoek geweest en we hebben over veel dingen gepraat. Natuurlijk ben ik blij dat het contact met mijn zoon er weer is!

Woensdag en donderdag kleinkinderendag gehad. Het was weer heerlijk. Gisteren een dubbele verjaardag gevierd van Karin en Manu die dit weekend beide jarig waren. Gezellig feest.

Verder deze week in het kort

Zo af en toe ook nog tijd om te hobbyen..

..kozijnen gemaakt, dit zijn allemaal nog losse houtjes..
..de winkeldeur is in de maak.






Nu kan ik alles gaan lijmen..


Het gaat vast wel goed komen!
Ik zie het tenminste al helemaal voor me.
Morgen wil ik aan het schilderwerk beginnen.
Was vorige week vergeten te vermelden dat ik een dag naar Noordwijk geweest ben, bij Cilia en daarna naar tante Toos, vroeger mijn buurvrouw op de Voorstraat. Ze zag de foto's van de winkel, ze weet heel zeker dat ik dit knutselen van mijn vader heb..leuk om te horen,
Aangezien er donderdagavond twintig collega's van Wim komen eten wil ik die gevel klaar hebben om mee te pronken. :-)


Nog even tot slot:
de amaryllis vanmorgen.



Geen opmerkingen: