zondag 15 maart 2015




Foto hierboven..was wel lachen..
Ik wilde een knoopje gaan zoeken voor het paaltje, was aan het schudden om de deksel eraf te krijgen...en pats vloog de hele bodem eruit!! Gelukkig het meeste boven bed.
En er zat niet eens een geschikt knoopje in!




Hiep hoi!! Broer Wim heeft voor mij een onderdeel van het strijkijzer gemaakt, op zijn metaaldraaibankje. ( broer Wim.. altijd als ik dit op schrijf moet ik aan broer konijn denken. En ik bedoel er niets mee hoor. Maar laat ik broer weg strijkt ongewild de verkeerde Wim (mijn lief dus) met de eer, laat ik Wim weg blijft het weer de vraag welke broer ik nu bedoel.. Vandaar, ik houd het dus bij broer Wim!
Nu kan ik het handvat aan het ijzer gaan bevestigen met het tussenstuk van broer Wim, hij heeft er gelijk ook een paar mooie boutjes bij gemaakt.
Dank je wel Wim!

En dan tot slot nog een kleurige foto..



..wat moet ik ermee hè, kleurpotloden..
Maar dit zijn hele dikke kleurpotloden, speciaal gekocht (bij de Action, lekker goedkoop) om er met eentje het paaltje voor bij de winkel te maken. Perfect, precies de goede doorsnee en zes kantig. Ik moet er dan nog wel een bolletje op maken. Daar zocht ik dat knoopje voor die er uiteindelijk niet bij zat. Dus ik moet nog verzinnen hoe ik dat bolletje ga fabriceren.

Verder heb ik deze week heerlijk in de tuin gewerkt.
Energie kwijt geraakt, en energie van gekregen.
Dat had ik wel even nodig.



2 opmerkingen:

Sjaak zei

Misschien kan je Wim A en Wim B proberen?

liwi zei

Ja, dat is ook een optie..maar nee, voor mij is Wim B toch echt Wim A, en dan wordt Wim A weer Wim B...veel te verwarrend... :)