zondag 5 april 2015



Aahhh...Li van Wi was ziek.
Behoorlijk ziek kan ik wel zeggen, een week geleden eventjes geïnfecteerd bij Karin en de kids..
Maar: het werd opgeleukt met een bosje bloemen van de buurmeisjes,
èn het gewicht op de weegschaal werd positief bijgesteld!


Gisteren eindelijk even de tijd gemaakt/ gevonden om het geveltje met stoepje èn paaltje op de foto te zetten.


Daar heb ik dan wel het hele pand voor naar buiten gesjouwd..



...buiten ziet het er net wat echter uit dan op een kast met schemerlampjes op de achtergrond..


..en maar gelijk van alle kanten foto's gemaakt.




Van Guus kreeg ik enige tijd terug deze foto zoals het stoepje er tegenwoordig uitziet. Maar dat paaltje op de voorgrond stond er bij ons vroeger niet. En zo te zien mag ik wel iets meer met groen aan de gang.. of zou er vroeger wat vaker de schrobber met groene zeep over zijn gegaan..? Kijk maar bij die potten met planten..


Nu, ok.. geen foto's van alle kanten, de foto vanaf de andere kant van het paaltje was niet mooi genomen en is niet door de censuur gekomen! 


En dit was het paaltje voordat hij paaltje werd.
Een potlood en een kraal..
De 'ijzeren' staven heb ik van een houtje gemaakt.
Ik heb wel even moeten schuren om het halve kraaltje op goede maat te krijgen.


Vandaag: eerste paasdag


We waren uitgenodigd bij broer Wim, zijn kinderen en aanhang èn zijn nog nieuwe liefde Sandra.
Het was een gezellig samenzijn!

Wil ik nog twee dingen kwijt, de eerste is verdrietig, Victor en Yesni zijn nu definitief uit elkaar.
Het tweede nieuws is mooi nieuws.
Ook Wim gaat in het echie opa worden.
Ons zevende kleinkind gaat in Peru geboren worden bij Dirk en Synara.
En Willemien en Victor2 zijn in verwachting van kleinkind nummer acht!
Eindelijk mogen we het rondbazuinen!!!



9 opmerkingen:

Sjaak zei

Nee hoor, vroeger was het niet zo groen en versleten. En de witte randen rond de potten? Hondepies! Hondepies verdelgt de algen.

Cilia. zei


De winkel ziet er schitterend uit Lia!

liwi zei

Ha Sjaak, kom met Truffel dan maar op bezoek..ik heb nog wel een stukje tuin waar hij dan even zijn gang mag gaan..daar is het erg groen!

Cilia, leuk, dank je wel.

Sjaak zei

Dag zus,
dat paaltje stond er niet, maar het 'Hof van Holland' wel. Nieuw project?

liwi zei

hahaha....
Zou wel mooi zijn zeg..

Anoniem zei

Nee Hof van Holland is te groots schallig

Ria zei

Nee Hof van Holland is te grootschalig voor Lia :-)

Sjaak zei

Zeg Ria, je twijfelt toch niet aan mijn zus, hè?

liwi zei

Ja Sjaak, dat vind ik nu ook. Bedankt voor je ondersteuning!!