zondag 10 mei 2015


Donderdag 7 mei

's Morgens hebben we de caravan van stal gehaald, dat is altijd leuk om weer te doen na al die maanden van scheiding.

En 's middags zijn we op weg gegaan naar Amstelveen, naar Carla Zandvliet die de poppen gaat maken van Marie en mijn vader.
Met nog wat meer foto's dan ik al had opgestuurd.
Ik vond dit een bijzonder leuk bezoek, veel verteld over mijn ouders zodat ze een beeld kan vormen..alle foto's lagen al uitgestald op haar werktafel.


Sjaak, Simon, Guus en Ben zijn ook nog terug te vinden op deze foto...maar dan moeten jullie wel goed kijken hoor!

We zijn wel een paar uur bezig geweest met het uitzoeken van de haren en stofjes voor de juiste kleding waarbij de stof voor de broek van mijn vader ook nog geverfd wordt..


Uiteindelijk is er het een en ander opgeschreven en geplakt. Inclusief de minikraaltjes voor een ketting voor Marie.
Maar het duurt voorlopig nog wel even voor Carla er aan kan gaan beginnen, de eerste maanden nog niet in iedere geval. 
Maar ik vind het reuze spannend.

Zaterdag 9 mei

Gisteren zijn we met de caravan èn Victor naar Zeewolde vertrokken omdat vandaag de de verjaardagen van Tijl, Bauk en Hinde werden gevierd. 

Daar Victor en Tijl samen naar boogschieten gaan, Victor al een eigen boog heeft aangeschaft wilde Tijl er nu ook wel eens een..
Hij was er reuze blij mee, er zitten van die leuke pijltjes bij met van die zuignapjes..wel lachen hoor!



En natuurlijk samen de kaarsjes uitblazen..

En dan nog een leuk moment van Hans (vader van Tijl) en Wim.
Beide opa's kwamen tot de ontdekking dat ze dezelfde telefoons hadden, helemaal uit de tijd zijn die dingen maar ze hadden er nog veel lol om. 


Ze lieten zien wat je er allemaal mee kunt... alleen maar bellen dus..


Zondag 10 mei

Het was een gezellig weekend!
Vandaag nog de laatste restjes gebbqed (mooi woord hè) Bij Karin en Tijl.

En nu zijn we weer thuis en heb ik, omdat het al laat is, heel vlug deze blog in elkaar geflanst.


2 opmerkingen:

Sjaak zei

Gespot! En zelfs Cathelijne en tante Corrie nog tegen gekomen!

liwi zei

Klopt! Ik dacht: dat vermeld ik er niet bij..haha,toch ontdekt.