zondag 14 juni 2015



Kijk, de goede schoteltjes gevonden in Rheda.

Dinsdag 9 juni

Vandaag ga ik naar Naarden Vesting om samen met broer Wim naar de foto-expositie te kijken.


Is het te zien? Ik pak een aardappel aan!
Het werd een gezellige dag in een mooie plaats. Afgesloten met een lekker etentje. Vervelend begin, dat nog wel. We gingen als start eerst maar een kopje koffie drinken, die bij het serveren over mij heen werd gegooid...ieuwww..


Zaterdag 13 juni

Vandaag de verjaardag van Alivia gevierd die alweer 8 jaar wordt.


Een mooie blije Alivia in haar prachtige baljurk!


Het kapotslaan van de pinata, lang en hard op slaan tot er allemaal snoepjes en speeltjes uit komen vallen.


De fiets

Nu ja zeg, ben ik er zo blij mee en heb ik vorige week helemaal vergeten dat ding te plaatsen.
Daar komt ie dan!


Deze fiets vond ik op de beurs in Rheda, daar was ik al een tijdje naar op zoek en daar vind ik hem, gewoon in een zakkie in een bakkie.
Maar hier is het nog een beetje een oorlogsfiets, er zitten geen banden op en ook geen verlichting, een ijzer zadeltje, geen kleur.. saai karretjes eigenlijk. Daar ga ik eerst maar eens iets aan veranderen.


Eerst de spaken maar eens bewerkt, daarna elastiekjes doorgeknipt en banden gaan plakken..


..voor - en achterlicht erop gemaakt..

Zo dan, klaar. 
Maar ik ben wel tot de conclusie gekomen dat de fiets niet echt 1:12 is..voor een grote mensenfiets is hij eigenlijk iets te klein en weer iets te groot voor een kinderfiets. Maar vooruit, dat mag de pret niet drukken. Ik vind het er zelf wel leuk uit zien zo. Voorlopig staat die fiets er dus best en wie weet kom ik ooit nog eens de goede fiets tegen.

Wat ik op deze foto ook duidelijk zie, de gevel is na de val te hoog boven de stoep komen te hangen..dat stoort me dan weer.

Zondag 14 juni
Brinken familiedag

Op naar Apeldoorn. Met alle boodschappen en de gevulde picknickmand. 


Die we leegmaken op de Loenermark. (zonder t )
Daarna naar het elektriciteitsmuseum in Hoenderloo.
Dat was een klein feestje vooral voor mij, jaren twintig waren goed vertegenwoordigd. Het was erg leuk!



Geen opmerkingen: