zondag 5 juli 2015



Foto vanaf het zitje bij de vijver..


Zo, bij deze laat ik alvast weten dat ik niet blog vanavond. Althans, ik ben er nu wel aan bezig maar alleen om te laten weten dat ik er vanavond geen tijd voor heb.
We gaan namelijk met een groot deel van de familie bbq-en..
(o help, die lucht en wind..)

Hoewel de tour ons redelijk koud laat..hebben we vanmiddag wel gekeken hoe de tour door Gouda heen denderde natuurlijk. Het was dan ook weer vlug voorbij, mijn interesse..
Verder deze week op stap geweest met Simon en Hermien naar het Rijks in Amsterdam. Was zeer de moeite waard èn gezellig.
De dag daarna samen met Antoinette een lekkere lunch bij Juuls.
En dan ook nog op vrijdagmiddag een fluitconcert(tje) van Alivia.
Deze week heb ik ook een mooi boekje van Sjaak en Anne ontvangen, hebben ze bij het Hortamuseum vandaan. De jugendstil dus. Dus ben weer lekker bezig in mijn hoofd...

Cultureel weekje toch wel.


Geen opmerkingen: