zondag 15 november 2015



Eindelijk!
Eindelijk weer eens een echt ouderwetse LiWi-klusje.


De folie, of fineer..van twee kastdeurtjes liet een beetje los. Dat moest gerepareerd worden. Niet te lang mee wachten dacht ik zo, want anders gaat de keuken er zo akelig uitzien.. 
Gelukkig vond ik precies de goede plankjes hout om het geheel goed tussen de lijmtangen te klemmen.

En hier houdt het echte LiWi-nieuws alweer op.



Ik wil ook nog even mijn nieuwe gereedschap laten zien, gekocht op de beurs in Ulft. Een elektrische figuurzaag en een draaischuurschijf.


En wat denken jullie van mijn nieuwe whiskykaraf met glazen?
Ook gekocht in Ulft op de beurs.
De karaf is dan ook niet groter dan 2,5 cm.
Mini zakformaat dus.. en de stop kan er echt af zodat ik hem kan vullen.. 
Gemaakt door Gerd Felka, glasblazer uit Duitsland.


Iedereen is deze week wezen eten, dus nogal wat kleinkinderen op bezoek gehad. Maar ik heb maar van eentje een foto, Isa kwam tenslotte voor het eerst op bezoek bij opa en oma. 
Helaas is ze nogal verstopt en niet te zien.
Maar ik weet zeker dat ze er lekker bij zat!


De afgelopen week is nogal druk geweest, ik ben bezig met de voorbereidingen voor ons komende kraambezoek in Peru, en dan vooral 's nachts hè.. niet slapen en dan overdag moe zijn. En ook al gaan we niet zolang ik wilde deze week toch nog iedereen zien.
Komt meer omdat het zoooo ver weg is.

Saai misschien, maar ik laat het hierbij.
En ik heb zomaar het vermoeden dat er volgende week niet geblogd gaat worden..




2 opmerkingen:

Guus van de Lisdodde zei

LiWi,

ik wens jullie een hele fijne en mooi kraambezoek in Peru.

liwi zei

Dank je wel Guus. Het zal wel lukken...maar eerst 12 uur vliegen ✈️