zondag 10 april 2016




Zilveren schaaltje jugendstil
1:12


Zaterdag 9 april

Een dagje Friesland met Lenie, Bert en Bea.


Genieten van de zon terwijl Bert en Wim een fluitje proberen te maken zoals hun vader dat vroeger deed.
Ze deden erg hun best..maar helaas, er werd niet gefloten die dag.
Hoewel ik nog wel een instructiefilmpje voor ze had gevonden op internet.. 


Zondag 10 april

Alweer een beursdag voor mij. Deze keer in Rijswijk.

Helaas moet ik vlug een eind maken aan het bloggen, we gaan onverwacht oppassen bij Karin, zij moeten met Hinde naar het ziekenhuis.


In ieder geval mijn slag kunnen slaan met verf, die was in de aanbieding.
Verder weer leuke dingen kunnen kopen.


3 opmerkingen:

Sjaak zei

En hoe is het met Hinde dan?

liwi zei

Gelukkig is het allemaal weer goed afgelopen met Hinde.
Het ziekenhuis was bang voor nekkramp.. en ze heeft daar al twee keer met longontsteking gelegen dus zijn ze toch extra voorzichtig met haar.

Groetjes,
Lia

Sjaak zei

Gelukkig! En doe Karin de groetjes van me.