zondag 8 mei 2016



1:12 



Deze week was het weer eens tijd voor het verandadak, het groen moest er flink afgeschrobd worden. Deze keer met een superlange luiwagen. 
Dank je Wim, het is weer erg opgeknapt.



En daar staat ie dan!
Mijn nieuwe aanwinst: de freestafel.
Tussen zijn collega's in, zo kunnen ze allemaal aangesloten worden op de stofzuiger, dat scheelt een heleboel stof!
Op dit moment besluit Wim om eens naar de (zijn) schuur te lopen, hij bedacht daar nog een oude stofzuigerslang te hebben, eens kijken of hij daar iets mee kan fabriceren zodat alle apparaten tegelijk aangesloten zijn op de stofzuiger naast mijn werktafel.
Dat is handig hoor, als ik een apparaat aanzet gaat ook de stofzuiger aan. Maar nu wissel ik elke keer de slang.

Vrijdag en zaterdag 6 en 7 mei

Vrijdagochtend om 9.30 uur fiets ik in de stralende zon naar Het Kabinet voor de workshop wickeren. Deze keer een stoel maken voor bij het voetenbankje.


Eerst al die bloembinddraadjes door de gaatjes in het houten plankje gepield. Dan kan het vlechtwerk beginnen.











Aan het einde van de dag, het is dan bijna 17.00 uur, ben ik iets verder dan op deze foto gevorderd.










Maar ook op dit tijdstip is Wim naar Schiphol om Dirk, Synara en Natalie op te halen. Overgekomen uit Peru.


Leuk! Ze blijven tot eind mei en logeren bij Willemien, Victor en Isa.




Op zaterdagochtend begin ik met het bekende blokje in zo'n rieten stoel. Goed opletten, voor je het weet kan het weer uitgehaald worden...
Ik wicker lekker door en begin het zowaar nog echt leuk te vinden ook!








Om kwart voor vijf vind ik dat ik een fraaie stoel heb die ik mee naar huis kan nemen.

Alwaar Wim zegt dat ie zo het terras op kan!










Dus gedaan, samen met het voetenbankje dat ik al eerder gemaakt heb.


Zondad 8 mei.

Op naar Zeewolde waar de verjaardagen van Tijl, die vandaag jarig is, en Bauk en Hinde die morgen jarig zijn, gevierd worden.

Bauk en Hinde vier jaar..

                                                                                                                                                                   


Heerlijk aan de taart..

En zo konden vandaag voor het eerst alle kleinkinderen samen op de foto.


Van alle foto's die ik heb gemaakt is er niet eentje echt goed gelukt. 
Gelukkig had Karin deze gemaakt. 
We krijgen vast nog wel een nieuwe kans. En dan zorgen we dat ze niet pal in de zon zitten..



Geen opmerkingen: