zondag 29 mei 2016



Noraly heeft voor mij de rozenstruik prachtig op de foto gezet.

Woensdag 25 mei


Enige tijd geleden alweer hebben we via Marktplaats vier van deze stoelen gekocht. Zat een raar slaapkamerstofje op, versleten en gevlekt..


..vandaag heb ik ze alle vier opnieuw bekleed en passen ze mooi bij de andere stoelen in de kamer.


Nu hebben we inmiddels drie soorten stoelen aan tafel.
Door die open rugleuningen lijkt het wat ruimer in dit deel van de kamer.

Verder heb ik deze week veel in de tuin gewerkt. 
Want.. zondag hebben we met de hele familie brunch hier thuis en wil ik dat de tuin er mooi uit ziet.


Donderdag 26 mei


Vandaag gaan we met Synara, Dirk en Natalie naar het Louwman museum. Het was een feest om daar rond te lopen.


Aan het einde van een gezellige dag wilde Synara nog even op de foto in de tuin.

Zondag 29 mei

Vandaag een brunch, de laatste keer met allen (nu ja, bijna allemaal) bij elkaar, morgen vertrekken Dirk, Synara en Natalie weer naar Peru. 
Het fototoestel stond klaar, er zijn 75 foto's gemaakt. Dus ik zit al een tijdje te kijken, te verbeteren en, helaas, weg te gooien want ze zijn niet allemaal bruikbaar. Ook maar goed natuurlijk want jullie weten het, ik kan moeilijk kiezen..
Dus doe ik net als vorige week, ik gooi er gewoon een rits foto's op.
Niet voor iedereen even boeiend maar voor LiWi altijd weer leuk om op terug te kijken. 





Bauk en Hinde met hun broodje heerlijk verscholen achter de rozenstruik.


En Isa heeft meer aandacht voor alles om haar heen dan die gezonde fruithap.




Alivia heeft Dirk uitgedaagd voor een potje schaak. Ze ziet kans om de koningin van Dirk te bemachtigen en presteert het ook om hem een keer schaak te zetten. 
En dat is toch heel wat voor een achtjarige (bijna negen hoor ik haar in gedachte roepen..) tegen zo'n doorgewinterde schaker als Dirk!









Inmiddels zijn Bauk en Hinde verhuisd naar een ander plekje in de tuin en hebben met Ravi hele gesprekken. En dan opeens wordt het een soort visserslatijn..


Ravi gaat bovenop zijn krukje staan:
"ik ben badman, ik kan heel hoog springen".

Waarop die twee vervolgens ook op de stoel klimmen:
"wij springen ook hoog, zo over die bosjes heen".


Manu eet in alle rust zijn broodje op.



Selfies
       










Alivia met haar oudste oma en ik met mijn oudste kleinkind.




En nu wordt er buiten geschaakt..


..een harde dobber voor Manu, die zit niet op schaakles..


..en Hinde neemt het goed in zich op.





En ondertussen in mijn sportkamer..


"we doen wie het hardste vooruit komt, goed? "
(echt waar, dat zeiden ze.. :)


..maar badman is al gauw moe en kijkt het eens even aan..


..en vindt dat ie maar weer eens moet gaan vliegen!


en als niemand kijkt..
..oefent Hinde met wat ze net heeft gezien.

En dat was het dan wel weer.
Het was enorm gezellig.
(hoewel ik mijn jongens wel gemist heb).


4 opmerkingen:

Anoniem zei

Met zo veel fotoos, dat vraagt om een reaktietje.
Wat ziet het er allemaal gezellig uit. Ik denk zo maar, dat je het hierom juist het zo voor elkaar heb gekregen. Het huis, de tuin alles erin van super klein tot heel groot, t is er allemaal. Kan me voorstellen dat je, jullie hier geweldig trots en blij mee zijn. Een echte plek voor de hele familie! En misschien dan niet allemaal tegelijk, maar dan komt iedereen toch wel weer.
En als ik het zo zie heb ik echt iets gemist, in ieder geval het afscheid van Dirk en Synara.

Groetjes Broer Wim

liwi zei

Dank broer, voor je lieve reactie 😘

Marlies zei

X

Marlies zei

X