maandag 22 augustus 2016



Brr..ik ben blij dat het geregend heeft, anders had ik dit reusachtige web niet gezien en was zo dit plekje ingelopen.. ieuww!


En dan, met trots en heel erg blij ermee, laat ik het nieuwe tuinkasje zien.(gister was ik aan het dubben over tuinhuisje..kasje.. toen Victor riep dat ik er maar 'tuinkasje' van moest maken.
Goed idee!
En applaus voor mijn lief!


We hebben nog geen lamp gevonden die we leuk genoeg vinden om aan/onder dat uitsteeksel aan de nok te hangen. Vinden we niet iets dat geschikt is zaagt Wim het eraf. Voor het licht is het niet echt nodig. Meer voor de leuk ;)



                                                                                                              De andere kant vanuit de tuin gezien.

Het kastje hierboven hebben we meegesjouwd uit Friesland, uit een kringloopwinkel. Hiernaast een kijkje vanuit het tuinkasje naar de schuur, waar voor de lantaarnpaal het kruidentuintje weer ververst is.


Mijn vader had altijd hertshoorn op boomschors aan de muur hangen. Dat wil ik ook doen..

Ik vind het zelf best wel goed gelukt, mooi!!
Broers, dank jullie wel voor de tips, Simon, koperdraad had ik gelukkig in huis bij mijn 1:12 spullen. 

Zo, en dit is dan gelijk de overstap om voortaan het bloggen op de maandagavond te gaan doen. Dit omdat het bloggen nogal eens wat tijd in beslag neemt en dit komt niet altijd lekker (gezellig) uit op de zondagavond.
Dus bij deze.

5 opmerkingen:

Sjaak zei

Knappe man heb je! En dan bedoel ik niet z'n uiterlijk.

liwi zei

Goed hè! Ik neem hem lekker mee uit eten. Als dank..

Anoniem zei

Sjaak, ik mis in jouw reactie het woordje 'alleen' !

Bert

Anoniem zei

Oh, en voor het overige ben ik het helemaal met Sjaak eens.

Bert

liwi zei

😊