maandag 29 augustus 2016




Nog even terug naar vorige week..

Zondag 21 augustus

Vandaag vier ik mijn verjaardag. Helaas, waar is nu mijn fototoestel..waar heb ik hem veilig opgeborgen..
Gelukkig heeft Simon zijn nieuwe toestel bij zich en maakt tegen het einde van het feest nog wat foto's voor me. En neemt de moeite ze ook nog eens gelijk naar mij op te sturen! Hééél lief!!
Dan is het toch wel onaardig om er geen één te plaatsen..
Dus alsnog een paar foto's van mijn feestje.


Hier vind ik het niet heel erg dat ik de foto's vergeten ben.. nee, die gehaktbal is zo vreselijk heet!


Hinde wil het liefst de hele dag tekenen en schilderen, ze heeft een topproductie.. Wel zeven schilderijen heeft ze deze middag voor me gemaakt.


Terwijl haar broer voor mij aan het poetsen is, het wordt lekker schoon Bauk!!


Haha, Isa zit prinsheerlijk in het wagentje waar Ravi en Bauk altijd mee lopen te karren. 


Wat een gekke oma..


Manu vindt het tijd voor overleg..wanneer gaan we weer eens verder aan het pand wat hij aan het bouwen is? En hoe gaan we dat doen.. Hij wil graag vier muren en een dak...
Leuk hè..ik heb een medehobbyist..


Nog even een schilderij van Hinde bewonderen..

Zomaar een dag deze week..


Met het heerlijke maar erg warme weer was het goed vertoeven helemaal achter in de tuin bij het tuinkasje, lekker koel..
(de zoom in de bruidsjurk van Hinde maken).


..en dat vond deze kikker ook.

Zondag 28 augustus


Nog een laatste foto.. Ada is een paar dagen bij ons geweest, Wim en Sandra komen nog op bezoek voor mijn verjaardag. 
En weer boffen met het weer, eten in de avondzon!

Nu op naar de bruiloft van Karin en Tijl die aanstaande zaterdag is.
Duimen jullie allemaal voor mooi weer!!




Geen opmerkingen: