zondag 21 augustus 2016



Vorig weekend met de familie Volvo in Nispen.

Maar laat ik beginnen bij:

Maandag 8 augustus





Alivia en Ravi zijn op bezoek, Alivia leest voor uit 'rupsje nooit genoeg'. 


Daarna wordt het badtijd voor een van de beertjes

En mag Alivia voor het eerst met de figuurzaag aan de gang. Spannend!!

Jippieii, het eerste lichtpunt..
..en jippie, de lamp doet het

Het werkblad 'hangt' aan een ketting..


Donderdag 11 augustus

Wat er de 9e gebeurd is weet ik echt niet meer.. 10 e zijn we met de buurmeisjes een dagje uit geweest.



Vandaag wordt de vloer gelegd, waarmee we eerst aan het proefleggen geweest zijn met alle tegels die we nog op in huis hebben. 


Vrijdag 13 augustus

We halen 's morgens de caravan op want we gaan een weekend kamperen in Nispen zoals ik al eerder geschreven heb (verval dus in herhaling..)


Alle drukte daar deert Wim niets, hij leest er rustig zijn boek..


..en voor mij; in de hangmat liggen en naar de bomen boven me staren is ook prettig..


..maar die rust had ik niet lang en moest al vlug inschikken want Hinde wilde meekijken.. en al vlug klommen er nog twee deugnieten in de hangmat. Weg rust.


Maandag 15 augustus

Verder met de kas, nu is de buitenkant weer aan de beurt.


Metselen, haha. Het wordt net echt..
Maar dit is het dan ook wel voor vandaag.
Want we gaan drie dagen op pad, met de caravan naar Friesland.
Nog wel even een kink in de kabel, want natuurlijk wilden wij de show stelen met onze katterug en caravan te samen. Helaas, of eigenlijk gelukkig, zag Wim een probleem bij de trekhaak, waarbij duidelijk werd dat het beter zou zijn de katterug maar thuis te laten. Of een hotelletje te nemen en de caravan maar thuis te laten. We kozen met pijn in het hart voor de eerste optie.
We hebben heerlijke dagen gehad, veel jugendstil en kringlopen in Friesland.

Donderdag 18 augustus (nog een nachtje slapen..)


We zijn 's middags weer thuis en Wim gaat nog even vlug voegen.

Vrijdag 19 augustus
(ja hoor, ik ben jarig)

Er wordt vast wel geknutseld achter in de tuin, maar ik heb er geen foto's van.. Mijn verjaardag vier ik zondag pas, hebben we nu de tijd voor boodschappen etc. (nieuwe plantjes om de tuin weer wat op te knappen).


Zaterdag 20 augustus

Vandaag werken we samen heel hard en veel in de tuin. De hele knutselperiode is er van de tuin niet veel terecht gekomen en heeft hij aardig wat te lijden gehad. Dus gaan we er flink tegen aan!



En begin ik het 'tuinkasje' in te richten.
Hier de vloer, die toch wel erg mooi is geworden. De tegels liggen er los in maar wel zodanig vast dat ze niet meer kunnen verschuiven.

En nu ga ik stoppen, ik wil met Wim en Victor een film gaan kijken.
Morgen plaats ik de foto's van het mooie tuinkasje zoals het er nu bijstaat. Een vervolg dus.
Dus morgenavond mogen jullie weer kijken!




Geen opmerkingen: