maandag 24 oktober 2016



Nieuwe aanwinst voor 1:12 


Maandag 17 oktober

Eigenlijk hoort deze dag bij de blog van vorige week. Maar het lijkt mij nooit verstandig om op de blog te laten weten dat we niet thuis bivakkeren.. zo uitnodigend wil ik niet zijn. Ik heb geen idee wie er allemaal rondkijkt op de blog.

's Morgens hebben we bezoek gekregen van Willem, het was de bedoeling dat de vrienden samen zouden gaan wandelen maar helaas, door omstandigheden kon dat niet doorgaan.


Deze paddenstoelen had ik net op de foto gezet toen er verse kampeerders het veld op kwamen rijden en de hele groep, 'flatsj' geplet werd doordat ze er overheen reden. Zonde, ze waren net zo mooi.


Het bloggen 's avonds viel niet mee, wifi liet mij constant in de steek. om je dood te ergeren, uiteindelijk mijn laptop maar tegen het raam geplakt, dat ging beter. En dat Sjaak, is eigenlijk de reden dat ik redelijk vroeg de blog klaar had..gewoon mee gekapt! 

En dan gaan we vlug naar..

Donderdag 20 oktober

We hebben het heerlijk op de camping, fijn wandelen, knus in de caravan knutselen, filmpjes kijken..
En helaas is dit alweer de dag dat we terug naar Gouda gaan. Want we gaan vrijdag Marlies, Aniel, Alivia, Noraly en Ravi van Schiphol halen, die komen terug uit Curaçao.


Wachten op het vliegtuig..

Maar eerst naar Beek, naar Sjaak en Anne want mijn grote broer is jarig vandaag. Op de heenweg nog een antiek en curiosahandel  aangedaan. Prachtig, die gaan we nog wel eens bezoeken..
Hoewel ik niet jarig was, werd ik toch verwend met een prachtig boek.


Het ideeëngebied in mijn hoofd maakt weer overuren als ik door dit boek blader, heb al een mooie stoel gezien die ik na wil maken en een kast voor de slaapkamer.. en en .. Was ik maar vast zover..


Zaterdag 22 oktober

De verjaardag van Isa die gister al weer 1 jaar is geworden.


Hiep hiep hoera!!!

Even een rare foto..

Maar het was gewoon leuk! Yesni was bij haar vader op schoot gaan zitten. Die link tussen Wim en Yesni heeft Hinde nooit in de gaten gehad waarschijnlijk, ze keek er dan ook zeer ontgoocheld naar: "Dat is mijn opa hoor" tegen Yesni.. Vervolgens is deze maffe foto eruit ontstaan, waarbij Hinde weer op de schoot van Yesni zit en daarnaast de beide Wimmen die het haar van Yesni weer op hun hoofd gedrapeerd kregen door Willemien. En Hinde vond het prachtig allemaal.



Zondag 23 oktober

Nog een keer een rare foto, die moest gemaakt worden vonden de Wimmen, voor de blog!
SCHRIK NIET!


Ik wilde iets slims doen met een bijna lege fles bramensap, dat ontaarde dus, zeer onhandig, in een knoeiboel.. Waarna ik dus een mes in mijn handen gedrukt kreeg voor de foto..
Wat zijn ze grappig hè, die Wimmen.

Dan eindig ik nu met een foto van Natalie, die is vorige maand namelijk ook 1 jaar geworden! En omdat ze zo ver weg woont zijn wij daar niet bij geweest..en dan denk je niet zo vlug aan een foto..


Maar hier is Natalie.



Geen opmerkingen: