maandag 14 november 2016


En nu is het dan toch ècht herfst..


..de planten beginnen beginnen zo langzamerhand af te takelen.

Het is zondagavond nu, tegenwoordig niet meer mijn blogavond.
Behalve vandaag dan.. want morgenavond gaat het er echt niet van komen, druk met andere leuke dingen.
Dus ik maak hem nu al vast klaar, eventjes vlug.
(Dan plaats ik hem na 0.00 uur)

Alleen twee foto's van kleinkinderen.


Dinsdagochtend met Karin naar de Indonesische ambassade geweest voor de visa voor Bali waarheen ze op 5 december vertrekken. Daarna bij Bauk en Hinde in de klas spelletjes gespeeld.



Op donderdagmiddag met Alivia mee geweest naar haar fluitles.
Zat ik daar als oma vreselijk trots te zijn omdat ze al zo goed op de altfluit kan spelen.

Beste mensen hier laat ik het bij.
Tot volgende week!

3 opmerkingen:

Sjaak zei

Zus, wat zie je er op de laatste foto opeens anders en ouder uit!

liwi zei

Nou!!! Broer toch! Herken je mij niet meer.. dat is de fluitjuf! Maar dank je wel voor het compliment, zij is jonger dan ik!

Sjaak zei

;))