maandag 28 november 2016



Zaterdag zijn Wim en ik om de Sint te helpen, voor cadeautjes naar de stad gelopen.
Bij thuiskomst had hij als dank een varkentje van marsepein in onze klompen bij de buitendeur gedaan. dat paste mooi bij onze stemming!
(en Fijgje en Lies maar gniffelen.."nee, wij weten van niets")

Woensdag 23 november

Wim is jarig.

En dat vieren wij natuurlijk!

Terwijl de buurmeisjes op bezoek zijn komt ook een jonge Sinterklaas binnen met zijn pietentweeling.

Deze Sinterklaas, nog jong en soepel, heeft voor ons een heuse Sintdans op muziek gedaan. Daar moet je eigenlijk een filmpje van zien, want al die foto's met die bewegingen zijn maar niets, die heb ik allemaal verwijderd helaas. Maar hij deed het goed èn leuk!







Wij hebben een pizzarette aangeschaft, of eigenlijk, die heb ik Wim gegeven voor zijn verjaardag..met de bedoeling dat de kleinkinderen daar door henzelf klaargemaakte pizzaatjes in konden bakken. Voor de 'grote' kinderen heb ik een flinke pan boerenkool en worst klaargemaakt.  


De eerste pizza wordt gekeurd door Noraly.


Onderwijl wordt er van de boerenkool èn de worst goed opgeschept.











Iedereen verkast wel een keertje van de ene tafel naar de andere tafel. Want we kunnen de kleintjes niet alleen laten met de pizzarette. En daarbij, de ouders popelen ook om een keertje een mooie pizzaatje te maken..



Marlies doe dat als een ervaren pazzabakker..


Na het eten heeft Isa de boel goed bevuild en moet nodig in bad. Een klusje dat Alivia graag wil klaren, waar Willemien dankbaar gebruik van maakt. En ja, daar wil Noor ook bij zijn natuurlijk!
En dan loopt de avond voor de gezinnen weer ten einde.
Wij doen nog een gezellige borrel met Simon en Hermien.


Zaterdag 26 november

 Victor, gek op pizza's, komt eten.
En nu komen Wim en ik ook aan de beurt..


..het is echt heel erg leuk, smikkelen en smullen maar!


En het was gezellig!


Zondag 27 november

Op zijn verjaardag heeft Wim ook een kist met breekijzer gekregen..

..daar gaat hij maar eens mee aan de slag!

Lekker!!


Maandag 28 november

Gezellig bij Marlies wezen oppassen. Dat wil zeggen, op mijn kleinkinderen natuurlijk. Altijd leuk!
Ik ben net weer thuis. Gek, ik ben naar de maandagavond overgestapt met bloggen, dat was toch altijd een rustige avond..maar sinsdien is er altijd wel wat op deze avond..

1:12
En verder ben ik nog steeds bezig met steentjes plakken..


..maar nu komt dan toch eindelijk het einde in zicht!
Ik begin al aardig te dromen over het maken van de ramen deurkozijnen.


Geen opmerkingen: