maandag 23 januari 2017



Isa en Alivia,
Jongste kleinkind op bezoek bij oudste kleinkind.


Dinsdag heerlijk zitten knutselen met Alivia..


..die een paar dagen later even een heus fotomodel mag zijn voor de fotograaf.. 
Veel Alivia deze week..

Natuurlijk ook bij de andere kleinkinderen geweest.
De week is op deze manier vlug voorbij.


Weekend 21-22 januari

Zaterdag rijden we eerst naar Moordrecht voor een kop koffie bij Marlies.


 Daarna naar mijn speciale 'bouwmarkt', Het Kabinet.
Met het maken van de raamkozijnen ben ik aardig door mijn voorraad hout heen geraakt en heb dus nodig weer nieuw nodig. Ook omdat ik aan de voordeurpartij wil beginnen.

Daarna rijden we met een door mij gemaakte pan hachee naar Lenie in Apeldoorn.
En zondag, na bezoek van Victor, gaan we op Isa passen. Die helaas niet zo lekker in haar velletje zit en veel slaapt.


Maandag 23 januari

Ik ben de afgelopen week geregeld aan het 'metselen' geweest.. daar ga ik niet elke keer foto's van plaatsen.. Eerst maar eens een flink eind op weg zijn.

 

En omdat ik er onrustige nachten van krijg, ik blijf maar bedenken hoe ik die deurpartij nu het beste kan gaan doen..vandaag toch een begin gemaakt met de kozijnen voor de deur..
Het is nog niet veel..(een paar losse stukjes hout :) maar..het begin is er!

En het is nog lekker vroeg, 20.30 uur. Mooi tijdstip om dit bericht te plaatsen en dan nog even wat steentjes te gaan plakken.



Geen opmerkingen: