maandag 16 januari 2017



Tekening van Hinde, ik vind hem zo lief..die hartjes in haar ogen..


Woensdag 11 januari

Kijk nou..


Lies dacht: "Toch zonde om die olie zo weg te gooien na het bakken van de oliebollen.. ik bak nog even een paar appelflappen, dan komt er zoveel rommel in de olie, dan kan ik hem weggooien".
Heerlijk zeg.

Vrijdag 13 januari

's Morgens om 6.15 uur rijd ik samen met Marlous, vriendin van Karin, naar Schiphol om ze allemaal weer op te halen.


Het was fijn om ze weer allemaal te zien in goede gezondheid.


En verder 1:12
Het huis

Daar komt ie dan..

Alle ramen van de linker voorgevel zijn klaar!
   Nog even met licht erachter..
En omdat ik er geen genoeg van krijg..


..nog een close up..
De bovenramen worden elke keer kleiner waardoor ik het patroon elke keer aan moet passen.
(daar heb ik van te voren niet goed over nagedacht hoor.. in de rechtervoorgevel heb ik nog smallere ramen).


Het stuk gezaagd dat nog boven op de gevel geplaatst moet worden.. maar eerst beplakt moet worden en waarvoor ik ook iets jugendstilachtigs aan het zoeken ben, ik wil een tegeltableau maken voor in het midden.

en;


..toch besloten dat de 'zichtbare' zijgevel ook met steentjes beplakt moet worden. Dus ben ik weer lekker aan het plakken. Maar ik ga het nu afwisselen met het maken van ramen.
En in mijn hoofd al druk bezig om te bedenken hoe ik de kozijnen van de voordeur ga maken. Want dat moet mooi rond worden.
Genoeg te doen dus!