maandag 27 februari 2017




Eerst iets goed maken..
Vorige week had ik het resultaat van een paar jaar werken (in zijn vrije tijd) van Wim op de blog willen plaatsen. Maar realiseerde me later op de avond dat ik dat verzuimd had..


Passende perspectieven

Huisvlijt in drie dikke mappen. Speciaal voor kinderen die het niet zo gemakkelijk met rekenen hebben.. Een handelingsplan waar de leerkrachten mee uit de voeten kunnen.
Dit gaat dik verkocht worden, er hebben bij voorbaat al 25 scholen op ingeschreven.
Trots op mijn lief!!


Woensdag 22 februari

Met Alivia naar de heemtuin in het Goudse hout, alwaar wij vogeltjes gaan kijken en Alivia een nestkast mag timmeren.


 Mooi weer was het nu niet, nattig..waardoor we alleen maar watervogels hebben bekeken.. Maar ondanks het weer was het toch heel leuk.


Na een paar uur is ze thuis voor de warme kachel gekropen en heeft ze haar nestkast gelakt en daarna mooi beschilderd. Was weer gezellig zo!


Vrijdag 24 februari

Vandaag een vriendinnendag. Want samen met Antoinette een gezellige lunch hier bij mij en 's avonds met Maaike eten bij Corrie thuis. Gezelligheid alom!
Misschien dat ik voor het plaatsen nog een fotootje binnen krijg...


Zondag 26 februari

Gisteravond bij Victor heel lekkere pizza's gegeten en naar een leuke serie gekeken.
Vandaag wordt de verjaardag van Ravi gevierd. Hij wordt vijf jaar op 29 februari..maar die datum bestaat dit jaar niet.
Nu, het wordt wel een saaie boel hier, ik heb nergens foto's van..

Maar wel van 1:12

De vorderingen van het jugendstilhuis

 Bloed, zweet en tranen..
(nee hoor, geen tranen..)

Maar het valt af en toe niet mee, dinsdagavond heeft Wim maar eens ingegrepen. Ik kreeg aan een kant de scharniertjes niet goed, uiteindelijk is het Wim wel gelukt.


Het eerste deel van het raamkozijn in elkaar lijmen.







Werk in uitvoering..even koffie drinken..

Inmiddels ben ik alweer wat verder natuurlijk en ik kan wel zeggen dat het lekker gaat. Het deurkozijn is mooi passend geworden, deur sluit goed! (beetje trots ben ik daar wel op). 
Als ik het hele kozijnwerk in de gevel heb geplaatst kan ik de groene kozijnen gaan maken. Dat ga ik morgen doen. Hoop ik.
Inmiddels is de opdracht van het hekwerk ook aangenomen. (dit huis gaat wat kosten..)
Tja, en dan nog de brievenbus, knop en een bel..
En oja, ook nog de glas in loodramen..


Geen opmerkingen: