maandag 13 februari 2017





Wat het nu toch is met de tijd..het lijkt in ieder geval of ik er te weinig van heb.. Alweer een week voorbij!
Vorige week het bloggen overgeslagen, ik ben dus in mijn geheugen aan het graven naar mijn bezigheden van de week hiervoor..laat ik het mijzelf maar gemakkelijk maken: er is niets gebeurd die week :)
En wat die tijd betreft..ik zit nu met drie verschillende kinderen te appen, daar gaat dus mijn tijd..! (komt nu ook nog een vriendin bij..)


Dinsdag 7 februari

Vandaag ga ik Ravi uit school halen en samen met de bus naar de stad. Daar hij al om 14.00 uur vrij is hebben we lekker de tijd. Want we gaan naar de Legowinkel. Dat is echt echt een paradijs voor kinderen, mits je maar van Lego houdt. Bij mij is dat nooit meer over gegaan. Maar ik ben me nu wel met een ander soort bouwen bezig gaan houden..




Na ons Legofeestje, waarbij hij een beker Lego heeft mogen scheppen, zijn we naar de Barista gegaan. Want daar werkt Yesni (achter Ravi te zien..) Warme chocolademelk en appeltaart werd er gekozen. En alles met slagroom! Jammer dat de choco zo heet is..
Brr..moeten we de regen weer in, vlug naar het station en de met de bus terug naar Moordrecht.
Dat was een leuk uitje!



Woensdag 8 februari

Alweer naar school, maar nu op de fiets om Manu op te halen. Die wil zijn huis nu wel eens af komen maken en natuurlijk ook nog met de lego spelen. Op weg naar huis kopen we nog even lekkere broodjes. En brrr..alweer zulk koud en nat weer. Krijg wel visioenen van vroeger terug. Geen rijbewijs, (nu nog niet dus..) altijd maar door weer en wind naar die scholen fietsen. Ik weet het nog goed, moesten we op pad begon het hard te regenen, dan toch maar die regenpakken aan bij alle vijf en als dat dan eindelijk voor elkaar was stopte het met regenen. en je denkt toch niet dat ze dan nog met die 'rare pakken' de fiets op wilden.. 
Maar goed, terug naar nu.


De laatste dingen moeten nog geverfd worden..
Dan laten drogen en naar de lego.


Manu is er heel trots op, ik heb er scharnieren aan gemaakt zodat de voorkant open en dicht kan. En op het dak groeit mos, net als op de garage van onze buren.


Vrijdag 10 februari

Een dagje naar Noordwijk naar Ada.
Gezellig het dorp in geweest en geluncht, de mooie boekwinkel van Van der Meer bezocht. Daar zag ik op een toonbank de aankondiging van een nieuw boek over Noordwijk. Altijd leuk omdat in die boeken ook altijd mijn ouderlijk huis wel te vinden is. Deze keer gaat het over de winkels van Noordwijk, en ja, op de lijst is te zien dat kleermakerij Alleman er ook in komt. En al die winkels waar ik als kind boodschappen mocht doen. (zal op latere leeftijd wel 'moeten doen' geweest zijn) Leuk! Gelijk intekenen dan maar dat scheelt toch weer een tientje.


Zaterdag/ zondag 11/12 februari

Terwijl wij na het oppassen op Alivia, Noraly en Ravi in de sneeuwbui naar huis rijden,


komen er zeer zonnige foto's van Natalie via de whatsap binnen.


Natalie aan het dansen op een muziekfeestje in een park.


En thuis troffen we een besneeuwde tuin aan.





Geen opmerkingen: