maandag 27 maart 2017




Toch nog..eindelijk een foto gemaakt van het etsje, gemaakt door Diane Meyboom, dat ik op de beurs van 5 maart heb gekocht. Het is een zittende vrouw, (niet van een beroemdheid..)
Maar ik vind het een leuk sfeertje hebben voor in mijn huis.


Donderdag 23 maart

Weer op pad met de trein, op naar Noordwijk!
Naar Cilia. Fijne zon, mooi weer. Wat wil een mens nog meer..
Cilia is aan het experimenteren gegaan en heeft een schilderij van Sisly 12 keer kleiner geschilderd voor mij.


Ik ben er echt blij mee. 


Ik wil het schilderijtje niet te veel vergroten omdat je dan de structuur van het doek gaat zien en dat is zonde..
Nu moet ik er nog een mooi lijstje omheen maken. Maar rustig aan, eerst zeker weten wat er mooi bij is.

Verder is het in Noordwijk een fijne dag geweest waarbij ik weer veel oude plekjes heb bezocht. En natuurlijk een rondje bij het 'bloemenveld van Marie en Ben..' 


Zaterdag 24maart

Alivia en Noraly zitten sinds 6 maanden op turnen. Geen ballet meer, geen musical.. maar turnen.
En vandaag hebben ze hun eerste èchte wedstrijd.



Hier een blij stralende Alivia op een gedeelde derde plaats. Natuurlijk had Noor het ook heel erg haar best gedaan. Het was dan ook wel wat wrang voor Noor dat zij in haar categorie meer punten had dan Alivia in de hare, en dat zij niet in de prijzen viel..


Zondag 26 maart

Alweer mooi weer! Dus gaan we aan de wandel met Victor.
Op naar Zeist.


Ja, ik weet ook wel dat dit geen boeiende foto is..maar het is wèl de eerste foto die met mijn spiksplinternieuwe telefoon heb gemaakt.
Cadeautje van Victor.  Ik ben er helemaal blij mee.
Met mijn oude mobiel heb ik wèl een boeiende foto gemaakt tijdens de wandeling.. maar onder het genot van een kopje koffie in kasteel Kerckebosch hebben we mijn nieuwe telefoon gebruiksklaar gemaakt. Tja, en zie dan nog maar weer bij de foto's op de oude te komen. Hoewel, ik kom er wel bij want dat oude ding hangt nu met een snoertje aan mijn laptop. Ik krijg het alleen niet voor elkaar om de foto op deze plek te plaatsen. Net een paar stapjes te veel voor mij..
Dus we laten het hier maar bij.



Geen opmerkingen: