maandag 20 maart 2017


Zo, maandagavond en al weer 20.58 uur.
Marlous, die ons thuis altijd komt knippen is net de deur uit.
Dus Wim en ik zitten keurig geknipt ieder ons eigen ding te doen. 

Terugkijkend naar vorige week vraag ik mij af wat er nu eigenlijk allemaal gebeurd is wat de moeite waard is om hier vermeld te worden..


Dinsdag 14 maart

Yesni komt vanavond koken, als tegenprestatie, omdat Wim deze avond haar helpt met haar belastingaangifte. 
Ze neemt ook haar vriendin mee en het wordt een dolgezellige boel, ze komen rechtstreeks vanaf een terrasje in de stad via de Albert Hein hier naar toe. Daar Wim nog niet thuis is, sluit ik me aan bij het wijndrinkende stel en word ondertussen helemaal bijgepraat over de belevenissen bij het boodschappen doen. (Hierover treed ik verder niet in details..)


Chalomis en Yesni

We hebben heerlijk gegeten en veel lol gehad!
Het is maar goed dat ik Abel een dag verschoven heb..want twee van die gillende meiden..
Dat is een beetje te veel van het goede.


Woensdag 15 maart

Willemien komt gezellig lunchen met Isa..

Het rode karretje komt gelukkig ook weer van zijn plekkie af..



Kusje voor de beer..


Zaterdag 18 maart

Een spannende dag voor Manu!
Afzwemmen voor zijn A diploma.


En gehaald!
Goed zo Manu.

Inmiddels 22.05 uur, (ook nog weer een tijdje aan de telefoon gezeten..)
Over een week weer verder.


Geen opmerkingen: