maandag 24 april 2017



Weer eens een foto vergeten te plaatsen.
Eentje om te laten zien dat we door onze kinderen verwend zijn!


Woensdag 19 april

Ik haal tussen de middag Manu uit school. Gezellig!


Het fornuisje is weer helemaal in trek en er worden minipannekoekjes gebakken.


Donderdag 20 april

Een speciale dag voor ons.
Hoewel we er vorige jaar niet aan hadden gedacht..en Lenie ons even haarfijn liet weten dat het onze trouwdag was..
Maar dit jaar staat hij keurig vermeld in onze agenda en gaan we naar Hilversum..


..het museum voor beeld en geluid, leuk hoor.


En dan alweer: 

Vrijdag 21 april

Oersaaie foto natuurlijk..


..een werkeloze stofzuiger.
Deze staat al een paar dagen te wachten om gebruikt te worden, ik dacht dat eindelijk vanmorgen maar eens te gaan doen.. (straks komt Ada, is het hier lekker fris)
Maar vanmorgen met het douchen gaat het al fout, geen warm water, normaal wel goed te doen, maar om nu mijn haar te wassen met ijskoud water is toch niet helemaal fijn. Ik neem aan dat i.v.m de straatwerkzaamheden misschien het gas even is afgesloten. Eenmaal beneden zie ik dat er geen elektriciteit is, waarbij ik gelijk de brief zie hangen die dit al aankondigt voor deze dag. De hele dag!
De stofzuiger verdwijnt dus maar in de kast en ik haal even een ouderwetse zwabber door het huis. 
En dan komt Ada, gelukkig hebben we een gaskachel in de kamer, want het is koud. 

Vanmiddag heb ik ook nog een date met de mannen van Mourik (bedrijf dat de straat ophoogt) om te praten over onze voortuin. Ik krijg er namelijk een beetje buikpijn van, geen idee hoe we het aan moeten gaan pakken met de buxushaagjes en wil graag dat ze met me meedenken. En dat hebben ze gedaan! Ze hebben gister al staan kijken en overleggen. We hebben een mooie deal gemaakt die ik 's avonds al in mijn mailbox heb staan.
We mogen de figuren in de tuin intact laten, wij halen de rozenstruiken èn het worteldoek uit de figuren.. Nu ja, de rest is een beetje omslachtig om hier allemaal op te schrijven maar ik ben ze zeer dankbaar! Van de gemeente moeten de voortuinen de eerste meter vanaf de stoep leeggemaakt worden. En dat hoeven wij nu niet. De mannen van Mourik hebben een prima plan voor ons!

Inmiddels doet de elektriciteit het ook weer en kan Tijl, die ouderwets met een schuurpapiertje in de weer is, zijn schuurmachine weer gebruiken. 
En dan eindelijk met Ada om 15.30 uur de stad in.


Weekend 22/23 april

Zaterdag met Marieke naar de beurs in Rijswijk.
Zondag een rustige dag.

En vandaag is het maandag, gisteravond geblogd want vandaag geen tijd.
Hij staat er dus lekker vroeg op!!



Geen opmerkingen: