maandag 8 mei 2017




Deze week toch nog een verstopt paasei gevonden..


Nieuwe editie straatnieuws!

Dinsdag 2 mei

Slecht wegdek??





Er was niets met ons wegdek aan de hand hoor..


Zetten ze eerst een bord neer om het vervolgens waar te maken door ons wegdek aan gruzelementen te scheppen!


Er ligt een grote berg asfalt voor de deur.


De brokken asfalt worden vervolgens weggehaald door een grote wagen.


Woensdag 3 mei

Vandaag is Victor jarig en gaan we op pad om leuke spulletjes te kopen. 
Als we eind van de middag weer thuiskomen zien we dat de mannen van de straat niet stil hebben gezeten.










Konden we vanmorgen vroeg de auto nog van ons erf afrijden, nu zullen we hem toch echt ergens anders moeten parkeren.


Donderdag 4 mei

's Morgens om kwart voor zeven wordt er in de straat alweer hard gewerkt. Ze willen het zeker vlug af hebben.. 


Dat brokkenapparaat schraapt maar door..
Lijkt mij overigens wel leuk werk, hoog in je kamertje op rupsbanden zitten, en maar manoeuvreren met die schep, je draait jezelf in je kamertje alle kanten op.. Op die manier kun je ook nog eens twee kanten oprijden zonder dat je hoeft te keren of achteruit te rijden.
Ja, dat lijkt me wel wat..
Maar nu eerst eten bij Willemien die ons nog uitgenodigd heeft voor haar verjaardag.


Vrijdag 5 mei



Vandaag worden er grote rollen worteldoek gerold en vele ladingen grijs gruis gestort. 
Het is alsof de loper is uitgerold voor Wim (broer) die vanavond komt eten bij ons.


Weekend 6 en 7 mei

We kopen in de stad cadeautjes voor Bauk en Hinde, drinken daar een lekker biertje bij Central..


..waar mijn oog valt op deze kroonluchter en ik gelijk begin te fantaseren om deze lamp na te kunnen maken voor de hal van het jugendstilpand.
 En natuurlijk werken we in de tuin.


Wim installeert er nog een tuinlamp bij en ik snoei..


..en stop op verschillende plaatsen bollen in de grond die ik van Yesni heb gekregen.
En nee, daar zie je niets van.
Hier heeft mijn lief ook nog grappig een klein potje opgehangen. Een eigen verzinsel van hem om een ijzer beugeltje te verstoppen.


Maandag 8 mei


Een jarige Tijl op de steiger.


En ik heb eindelijk weer eens gewerkt aan mijn huis en de ruiten van de rechter voorgevel gesneden.

Verder niets boeiends (voor zover het voorgaande wel boeiend was natuurlijk.. :) over de straat te melden.
Er ligt een berg grijs gruis voor de oprit..





Geen opmerkingen: