dinsdag 20 juni 2017


Het stelt niets voor hoor, ik blog dan wel een dag later maar zoveel is het niet eens..


Vrijdag 16 juni

Vandaag is Alivia jarig en ben ik al weer 10 jaar oma!
Maar er is vandaag nog iets leuks.
We gaan vanmiddag Dirk, Synara en Natalie van Schiphol ophalen.


Deze twee boefjes hebben elkaar een jaar niet gezien en daar weten ze niets meer van!



Zaterdag 17 juni


Feest van Alivia,
het stralende middelpunt!


Maandag 19 juni

Hoera!!

Zou voor Marie kunnen zijn maar..die is niet meer..het is wel haar geboortedag.
Nee, ik bedoel iets anders..


..hoera, ze hebben onze stoep weer eens opengegooid.
De gemeente heeft besloten een aansluitpunt voor het hemelwater op de opritten cadeau te geven.
Zeer aardig, alleen wij maken er geen gebruik van. Het water zakt toch wel weg in al dat grint.


's Avonds bak ik pannenkoeken en is het voor Natalie de eerste keer in haar leven dat ze pannenkoeken eet. Het smaakt haar goed!


Dinsdag 17 juni


Alweer hoera..


..er staat weer iemand te graven in onze stoep!


Dit maal komt er een nieuwe lantaarnpaal

Nog een foto dan..


..dit was zo'n grappig ding, een schaarschep.
Ik zag die meneer ermee bezig, héél handig als je in een smal diep gat moet graven!

Zo, en nu heb ik zelfs een dag verder dan een week verteld!



Geen opmerkingen: