maandag 25 oktober 2010

Hallo allemaal,

Nog geen eigen internet, maar even 'geleend' van iemand in de buurt.
Vanaf woensdag, als alles goed gaat, hebben wij weer zelf internet.
Daarom plaats ik dit berichtje vlug want ik weet niet hoe lang dit goed gaat. Vorige week dacht ik het ook even op deze manier te doen maar dat lukte niet. Ook heb ik geprobeerd internet van buurman Joop te lenen die mij een code had gegeven..maar helaas.
Inmiddels zijn we zaterdag verhuisd en wonen dus op de Achterwillenseweg. Ons huis is mooi geworden, het was de laatste dagen hard werken om het plafond en vloer af te krijgen. Dat is gelukt. Aniel is elke avond komen werken aan het plafond. Wim en ik zijn best wel trots op het resultaat.

Groeten van Liwi

1 opmerking:

Anoniem zei

Best wel nieuwsgierig naar de laatste foto's.
Sjaak