zondag 10 juni 2012

Dat is nu handig zeg, ik zit nu bij Guus want we zijn bij Hannie in het ziekenhuis geweest. (nadat we eerst heerlijk hindoestaans bij Sander en Risha hebben gegeten) Natuurlijk heb ik mijn tablet bij me om aan mijn broer te laten zien. En omdat we pas laat thuis komen ga ik hier even bloggen. Dat wil zeggen, even vertellen dat ik eigenlijk niet blog. Mijn laptop is kapot en in reperatie, dat was vorige week ook al zo. Vandaar dat er geen blog was vorige week, toen kreeg ik het niet voor elkaar op m'n tablet. Later bleek dat ik verkeerd aangemeld was, tss..., ik heb er bijna een week over gedaan om daar achter te komen. Maar nu toch voor elkaar gekregen om op de blog een nieuw bericht aan te maken!!!! Door eerst af te melden en daarna opnieuw aan te melden, maar nu met het goede emailadres. Waar het nu eigenlijk om draait; zonder laptop is het veel te ingewikkeld om foto's op de blog te zetten, dan ben ik zo lang bezig. Als ik mijn laptop weer terug heb dan zet ik weer Liwinieuws op de blog. En ik hoop echt dat ik volgende week zondag weer gewoon kan bloggen.

Geen opmerkingen: