zondag 9 december 2012

De eerste sneeuw...

..en dan krijg je natuurlijk van die mooie besneeuwde plaatjes.




Ook ik kan dit niet laten.

Boven op bed staan de, bijna, gepakte tassen klaar.
Morgen gaan we na lang twijfelen van mijn kant, dit i.v.m. met Marie, toch lekker naar Schiermonnikoog!
Op dit moment zit Wim met Victor, Yesni en Willemien de hypotheekzaken van de eerste twee door te nemen vanwege bepaalde zaken met de v.v.e.
Zelf zit ik te breien voor Alivia en loop elke keer heen en weer te rennen omdat ik weer iets bedenk om mee te nemen.
Daar moet ik natuurlijk wel een keer mee stoppen, het moet allemaal gesjouwd worden omdat we de auto op de wal achterlaten.
(ha..ik ben nog wel zo ongeƫmancipeerd dat Wim de zwaarste tas mag dragen...)

Dus, morgenvroeg vertrekken we om 8.00 uur naar Simon en Hermien en vandaaruit met z'n vieren naar Lauwersoog en dan om12.30 uur met de boot naar Schier.
Heerlijk!!!

Duimen dat het goed blijft gaan met Marie.




Geen opmerkingen: