maandag 22 april 2019



Dit zag ik van de week bij Cilia op de keukenkast staan, dat vond ik wel een mooi plaatje..

Doordat het nu tweede paasdag is ben ik glad vergeten dat het vanavond ook blogavond is.. nu moet ik alle foto's nog doornemen...
Dan vind ik dat ik te laat klaar ben.
Dusss.. jullie kennen mij..ik stel het gewoon uit naar volgende week. 
Hoewel..

Eerste Paasdag 21 april

Het is een rustig paasontbijt waaraan behalve LiWi ook Karin en Victor aanschuiven.


En dit is niet wat het lijkt..mijn kinderen zijn geen eieren aan het zoeken.
Zij zoeken beestjes om mooie foto's te schieten..




En dat lukt wel!


Tweede Paasdag 22 april

Vandaag rijden wij voor de lunch naar Marlies en Aniel en de kinderschaar.


De tafel is alweer leeg, handig.. want dan kan ik vlug een foto zonder mensen maken..😁
Het was gezellig!

Daarna zijn we wat wezen toeren met de katterug, proberen wat ideeën op te doen voor het geval we toch alle buxus uit de voortuin gaan verwijderen vanwege de buxusmot. 

Rustige paasdagen dus.
Tot volgende week!
👋



Geen opmerkingen: