dinsdag 20 juli 2010

Vandaag was een erg warme dag, maar we gaan door!
Alle plafondpanelen zijn ontdaan van spijkers en geschuurd. Veel dingen die gedaan worden zijn niet echt zichtbaar. De muur in de voorkamer is toch nog voldoende ontdaan van de lijm om gestuukt te worden. De stukadoor heeft vandaag ook een deel van de keuken gestuukt, daar ben ik dan weer vergeten een foto van te maken. Verder werd ik vandaag door een schoonzus gebeld, die dacht dat het me allemaal te veel werd. En waarom dacht zij dat? de tekst op de blog zag er heel raar uit, heel veel keer stond er Belgie in heel veel hoofdletters tussen de tekst door. Kortom het zag er verward uit. Ik begreep er niets van. Vervolgens heeft ze de Liwi 54 weer geopend, en wat schetst haar verbazing...de tekst zag er weer heel normaal uit!
Heeft iemand dit ook wel eens mee gemaakt? (of moet ik mij zorgen maken om Hannie)


en ja, familiebezoek


Soms zie je opeens leuke dingen in huis die het waard zijn om vast te leggen.
De leuning moest eraf i.v.m. het bad naar boven brengen.




daar komt het bad..ontdaan van al zijn luister om het lichter en hanteerbaar te maken.





Op deze plek moet hij komen te staan


oei...zo te zien ben ik wel toe aan een wasbeurtje, maar ja wat wil je, de hele dag met teenslippers door het gruis in huis.



Met veel geduld is Wim de balken die hij voor de overloop wil gebruiken aan het repareren. Daar deze balken zichtbaar blijven moet het mooi gebeuren. Ik vind het knap van hem!

Geen opmerkingen: