maandag 19 juli 2010



Vandaag samen aan de slag gegaan,
geen vrijwilligers vandaag. Ik ben zelf alleen maar aan het schuren geweest met mijn maatjes. Ik voel het in mijn handen nog steeds natrillen...maar bijna alle plafondpanelen zijn gedaan, nog twee grote moet ik doen. Victor en Yvette zijn vandaag vertrokken naar Noorwegen, daar zij dicht bij ons wonen kunnen we gebruik maken van hun huis, hoeven we niet op en neer te rijden. Dat is makkelijk met het eten.
"troep" gekocht om de lijmresten van de muur in de voorkamer af te krijgen, jammer genoeg lukt het niet. Nu komen er gipsplaten tegenaan. Dan kan het daarna gestuukt worden.


Er zitten enkele barstjes in het plafond van de keuken, Wim maakt daar gleuven van zodat ze gestuukt kunnen worden.



Wim...wat doe je...??



??

Drie afzuigkappen???????



Het werk bewonderen van Bartik.
Hij doet het fantastisch!



















onze badkamer




maar liefst vier lagen vloerbedekking, daaronder nog een laag hardboard...


Wim "repareert" oude balken om ze weer opnieuw te kunnen gebruiken



Aan het einde van de dag nog even lekker het gras maaien de buurvrouw was zo aardig om een foto te maken.





Geen opmerkingen: