zondag 17 oktober 2010

Iedereen  bedankt voor de hulp vandaag, er was veel hulp. 
Heel fijn!!!!
Ik ga er niet veel over schrijven, de foto's spreken weer voor zich, daarbij hebben we Bert en Bea op bezoek. Die zijn gekomen uit Drenthe en blijven een paar dagen om de boel in te pakken.
Dat is dan ook goed geregeld


Aniel en Wim gaan weer door met het plafond.



Hier wordt een sierlat gepast...




Yvette is gekomen om te verven...allemaal van die plekjes waar we zelf maar niet aan toe komen.




Tijl komt weer wat timmerklusjes doen.





Zelf ga ik weer met een deur aan de slag, ik hoop dat ik hem klaar krijg....




en buurvrouw Ineke plakt de schoorsteen af om te "witten". Een muur heeft ze al klaar.




Zwaar werk die platen...











De verf zit zo los op de deur dat het er helemaal af moet..





En dan...is er appeltaart, gemaakt door Marlies en Alivia.





Eerst plamuren...




En wie zit daar om een hoekje....?








En zij verven maar voort..





Het plaatsen van de glazen wand in de badkamer.





..dan schuren..

























Witsel voor nog een stukje op onze slaapkamer..







Netjes alles opgeruimd...






Helemaal ontdaan van de verf.





Yvette doet ook nog een piepklein stukje plafond op de overloop...





Wat een eer..., ik mag de glaswand onthullen door het plastic te verwijderen.





Wederom heeft Marlies het eten verzorgd en Willemien is gezellig een hapje mee komen eten.










Eindelijk...het plafond is dicht...


Zo..einde van de dag, op naar morgen.
Morgen komt Coen met de glas-in-lood ruiten. We kijken ernaar uit.

Geen opmerkingen: