dinsdag 21 augustus 2012

Nu staat er 'dinsdag 21 augustús' klopt niet hoor..het was nog maandag 20 augustus 23.57 uur op mijn laptop toen ik dit plaatste.

Dat was wel wennen vandaag, de eerste dag zonder de Wimmen. Mijn lief moest vandaag weer voor zijn baas gaan werken en broer Wim is gisteravond met Rob weer mee naar zijn eigen huis gegaan.
Mijn verjaardag gisteren was gezellig druk, maar foto's heb ik er niet van. Misschien broer Wim??

Maar laten we eerst maar bij een week geleden beginnen.


Maandag 13 augustus

Weinig foto's gemaakt vandaag, Wim is bijna de hele dag aan deze boeirand langs de zijkant van de garage bezig geweest. Tussendoor ook nog aardig wat andere dingen, hoor. Beetje duizendpoot is hij wel...



De boeirand is erg slecht. Maar we hebben besloten om nu geen nieuwe te plaatsen. Dus het was vandaag veel schuur-en stopwerk.




Deze foto is niet wat het lijkt...mijn broertje is mij ècht niet aan het helpen in de tuin (nu mag hij toch niets doen) Hij bindt een bloemetje vast aan een stok zodat het niet zo heen en weer wiebelt door de wind.  I.v.m. het fotograferen.





Deze keer maar eens 'rusten' met Ravi..





Om de deur van de sportkamer zoveel mogelijk op de rest te laten lijken zijn er nepscharnieren op de deur geplaatst. Zo ook voor het raam.





Een tijdje geleden plaatste ik deze foto met de vraag wat dit nu toch weer was..
Hier is een uitsparing in het raamlatje gemaakt om de nepscharnier door te laten lopen.






Woensdag 16 augustus





De schuurdeur wordt ook rijtuigengroen.


De boeirand waar zo veel aan gedaan moet worden en Wim dus zoveel tijd aan kwijt is.





Een oude parasol die ik eigenlijk weg wilde doen ben ik toch maar gaan repareren. De stokken staken er op veel plaatsen uit.
Maar nu niet meer! We hebben er weer veel plezier van.














Ha..dit is een gekke foto.. gemaakt door de fotograaf.
Wat een klein kasje is dit.
(ik ben de gootjes aan het schoonmaken)















Voor de roostertjes van de ventilatie zit gaas om tegen te gaan dat er beestjes in komen.







Meters naaien...er komen zeer warme dagen aan, ik wil de zonwering in de veranda nu zo vlug mogelijk af hebben.



Wieltjes eraan...








En weer een baan ophangen!












Wauww...wat een opgeruimde garage!




Verven en..
..en nog eens verven...


..en pizzaaa..gemaakt door Wim en Lia.



Donderdag 16 augustus


Vandaag krijgen we visite uit Noordwijk. Ben en
Ada komen met Marie.






De broers aangenaam keuvelend hoe dat dan toch wel moet: sporten..


..terwijl Marie zoals gewoonlijk de krant maar ingedoken is.








Jaja, de tomaatjes worden rood.


Beetje overdreven jongens...



Het is wel erg piepklein, maar meer foto kan ik zo vlug niet vinden van Ada. (achter Wim, die zijn gereedsschap aan het sorteren is)




Moe van het fotograferen hebben zij zich neergevleid in het gras..




Vrijdag 17 augustus

We hebben afgesproken om van middag naar de Ikea te gaan. Lekker in de auto, airco aan. Wij hebben een jalouzie voor de deur van de sportkamer gekocht, broer Wim heeft al lopende door Ikea een lange lijst gemaakt met allerlei zaken die hij wel aan zou willen schaffen, ooit..



Maar we hebben ook nog wat geklust.
Hier wordt een gat voor het slot gemaakt...





..en ik knip nog wat banen voor de zonwering.



(probeer mijn broers na te doen..)


Slotjes om het de inbrekers wat moeilijker te maken.




Drinken staat klaar!! Maar we hebben alledrie nog van alles te doen..



Zaterdag 18 augustus
(the day before..)





's Morgens vroeg al bezig met de laatste rails voor de zonwering die ik vandaag toch echt af wil hebben.
(Ja, jullie zien het goed, broertje waagt zich ook voorzichtig aan een klusje)

Altijd die was...




  
We hebben een nieuw zitje in de tuin gecreëerd waar het lekker koel is, helemaal achter in de tuin.





Het werk van Wim is klaar, de garagedeuren zijn prachtig geworden! Toch echt wel iets om trots op te zijn vind ik. 




Ook de boeirand ziet er goed uit. 




En nu de schuurdeur ook klaar is...


 ..heeft mijn lief tijd om zijn schuur in te richten.


Zondag 19 augustus

Vandaag word ik 58 jaar.
Doordat ik gisteren zo laat nog met de zonwering bezig was..
  


die nu klaar is..!!





..moest ik vanmorgen nog 12 hartige taartjes maken.
Pff..in die hitte..

En omdat ik van mijn verjaardag geen foto's heb doe ik maar wat sfeerfoto's, speciaal voor Ben en Wim (broer)
Gemaakt door Victor.


Streepjes, vindt Ben leuk...

..tingelding..

..hangen zomaar ergens op de veranda..

..bloemen voor Wim..
 ..bijzonder..


Vandaag, 20 augustus
(the day after)


Wim betrapt mij in de sportkamer waar ik vanmorgen voor het eerst ben begonnen op de loopband die ik gekregen heb voor mijn verjaardag. Dit apparaat maakt het natuurlijk helemaal af, dus iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt, dank jullie wel!
En natuurlijk ook voor alle andere leuke, lekkere dingen die ik heb gekregen.

En zo hebben we weer een project afgerond.






Geen opmerkingen: