zondag 26 augustus 2012

Ha, vanavond ben ik vlug klaar hoor!
Gewoon om de simpele reden dat ik niets te bloggen heb.
We hebben het hele weekend op de camping in Mont-Metier gezeten. Heerlijk gelezen, beetje voor me uit zitten staren..lekker rustig. Wel een muziekje aan, nu ja tijdelijk. Want Wim is, naast dat hij ook veel met zijn neus in een boek zat, weer eens begonnen met schrijven en denken...daardoor moest de radio op een gegeven moment uit. Hoorde ik alleen dat gerikketik op de laptop.
We zijn vanavond weer lekker uitgerust thuis gekomen.

Deze week heb mijn camera niet in mijn handen gehad. Het is een heel ander leven nu Wim weer weg van huis is.
Maar wel fijn dat we ons project van deze zomer af hebben gekregen. Volgend jaar nog één project; de voortuin, en als die klaar is gaat er nieuw grint op de oprit.
Maar zover zijn we nog niet. Voorlopig blijft het alleen nog bij plannen maken.


Hierbij nog een leuke foto die Victor heeft gemaakt in zijn zonnebril.

Geen opmerkingen: