zondag 7 oktober 2012

Zo vroeg ben ik nog nooit begonnen aan de blog, het is  zondagmiddag. Maar aangezien we vanavond gaan stappen met Willemien en Victor2  dacht ik er goed aan te doen om alvast maar te beginnen.

Zoals ik twee weken geleden al had vermeld had ik vorig week een siblingweekend met mijn broers en de 'kouwe kant' ging deze keer ook mee. Ondanks de zorgen om Marie die donderdag in een delirium raakte en dankzij de bezoeken van kleinkinderen aan haar en de goede zorg die onze moeder van de verzorging kreeg, hebben wij toch kunnen genieten van ons weekend.

Op de laatste dag werden we met z'n zessen nog even op de foto gezet door schoonzus Ada. Niet te serieus natuurlijk...
We hebben ondanks de slechte voorspelling enorm geboft met het weer. We hebben dan ook lekker veel gewandeld..


..en ook gepicknickt..

paddenstoelen gezien,
heeeel veeeel!!
En onderweg natuurlijk het nodige gegeten en gedronken..

Deze lunch kregen we aangeboden door Simon en Hermien,
dit weekend 35 jaar getrouwd.

Lieve grote broer Sjaak en zijn Anne hadden voor tweer avonden het eten verzorgd, heerlijk gesmuld met een knipoog naar ons vroegere thuis.
De derde avond gingen we naar de chinees, wat ons ook weer aan vroeger deed denken.

En af en toe een rondje om de tafel omdat ik de sporthal thuis moest laten...

De wandelingen waren zo mooi...
Ik kijk alweer uit naar ons volgende weekend over 1,5 a 2 jaar.

Vrijdag wilde Manu bij oma spelen, dat vond ik gezellig. Voor deze gelegenheid maar eens heel wat lego van de zolder afgehaald.
Dat leek ook wel vroeger,


Manu heeft van 12.30 uur tot het avondeten met de lego gespeeld (ik ook) en maar bouwen.
Nu laat ik dit deel maar beneden staan, ook leuk voor de andere kleinkinderen.





2 opmerkingen:

Wim van de Tolheks zei

leuk geschreven weer hoor Lia! Weer even nagenieten.

Wim te H

Ben zei

leuk Lia, bekende fotoos en het was idd geweldig....