zondag 23 september 2012


Zaterdag 22 september

tussen de buien door krabben we aan de caravan. Dat valt niet mee maar Wim is al een aardig eind gevorderd. Ik ben aan de andere kant begonnen maar heb er minder handigheid in.

Op internet heeft Wim gezocht naar een passende tafel die aan de voorkant tussen de banken past zodat er een slaapplaats gemaakt kan worden. De tafel die er nu staat kunnen we niet naar beneden laten zakken.
Kunnen we eindelijk eens een kleinkind meenemen voor een weekend.


Zondag 23 september


Vandaag veel opgeruimd in huis, was wel weer eens nodig.
Vanmiddag krijgen we veel bezoek, ik ga drie-in-de-pan maken voor iedereen.


Hinde en Bauk
Dit vrolijke stel zijn de eerste bezoekers, meegekomen met Karin.
Even later komen Tijl en Manu, die eerst zijn wezen varen.

Daarna komen Marlies, Aniel, Alivia, Noraly en Ravi
En dan ook nog een vriendin van Marlies met haar kinderen...
dat wordt een volle bak..


Manu en Alivia willen graag helpen roeren

...en de rozijnen in het beslag doen..


...en dan kan ik gaan bakken.

Als ik bijna klaar ben komen Victor en Yesni ook.
Jammer genoeg konden Willemien en haar Victor pas na het eten komen.
Ook jammer is dat ik geen foto's heb van iedereen aan tafel die op z'n grootst was uitgeschoven.
Waar we met z'n zeventienen aan zaten, nog ruim..
(Ravi in de stoel, de tweeling op schoot)


Na het eten regende het pijpenstelen, wat voor Noraly en Manu een reden was om buiten eens lekker te gaan dansen..

..iets waar ze ontzettend veel plezier in hadden!

Mis ik van de kleinkinderen een foto van Ravi, jammer.
Hij is ook al zo groot aan het worden..


Volgens weekend geen blog.
Dan hebben we siblingweekend waarbij deze keer mijn schoonzussen en Wim ook aanwezig zullen zijn.
Ik heb er veel zin in.













Geen opmerkingen: