zondag 21 april 2013

Net terug uit Apeldoorn waar we de verjaardag van Lenie gevierd hebben. Ik dacht even vlug te gaan bloggen toen Victor en Yesni binnen kwamen vallen. Dus blog ik ondertussen wel door, maar het gaat dan niet zo vlug...
Gisteren hebben we de verjaardag gevierd van Willemien, die had samen met haar Victor een indonesische rijsttafel gemaakt voor pakweg 25 mensen. En daarmee hadden we in Juuls een aangename avond.

Woensdag 16 april

kreeg ik bezoekertjes...
...slapend en wel....

...maar dat slapen duurde niet lang,
al vlug werd er een ontdekkingstocht door de tuin ondernomen.

En Manu probeert zijn zusje op het kleed te houden,
maar daar heeft Hinde duidelijk geen zin in!


Zaterdag 20 april

Vandaag is het onze trouwdag, alleen, wij dachten er zelf niet aan...
Deze dag heb ik weer veel in de tuin gewerkt, het gras goed gemaaid en daarna...

...met de poepschep er overheen..




Leuk, waar ik vorig jaar vaste planten heb neer gezet begint alles weer omhoog te komen.












En vandaag, op zondagmorgen, maakt Wim zijn fiets weer klaar om naar huis te gaan.


En gaan wij dus naar Apeldoorn.
Maar onderweg ook even bij Aniel langs in Bunnik zodat Wim nog even kan helpen om de omgewaaide tent weer strak te trekken.







Geen opmerkingen: