zondag 12 januari 2014


Over de blog van vorige week kreeg ik commentaar...gestopt op 31 december..
Ja, dat krijg ervan als je wekenlang je mond niet mag open doen over de komst van Dirk uit dat verre Peru naar Nederland....dan vergeet ik natuurlijk te vermelden dat hij er nu is. Niet gewend erover uit te mogen weiden (ja, dit moet met ei). 
En waarschijnlijk dacht ik vorige week: klaar met het jaar, klaar met bloggen. En zo vergat ik voor het gemak dat we ook nog 1-2-3-4-5 januari hadden.. :-)

Nu ja, 1,2 en 3 zijn rustig verlopen, niets ondernomen. Dus gaan we gelijk naar...


Zondag 5 januari


Deze dag hadden we een brunch bij Willemien en Victor en als verrassing voor Wim komt zijn zoon (Dirk dus) met de taart binnenlopen...surprise!!!
Jammer genoeg heb ik geen foto's van deze happening. Maar het was erg gezellig.



Ja, toch wel een foto, die stuurde Dirk mij net toe.



Zaterdag 4 januari

(o.k., ik geef toe, 4 komt voor de 5..)

We zijn naar Schoonhoven geweest, naar onze favoriete snuffelwinkel. En, hoewel niet meer naar op zoek, daar zag ik een mooi stopflesje voor in de badolieschaal in de badkamer.


Ik had nog wel een flesje Kneipp lavendel staan, die kon ik daar mooi indoen. Toch wel één van de mooiste stopflesjes die ik heb.

  Ook hebben we een nieuw schilderij voor op de veranda gekocht.
Nu ja, schilderij..dat nu ook weer niet. Ik denk een tekening, Wim houdt het op een foto.

Omdat er zo'n hinderlijke schaduwrand overheen loopt zet ik haar even op het tafeltje.
Zo..


Wij maken er Claes van, maar misschien heeft iemand anders een beter idee. En die voornaam...wat staat daar...?

Ook nog een mooi kussen gekocht (tenminste, dat vind ik) maar nog geen foto van gemaakt.

En verder deze week niets bijzonders gedaan.


Zaterdag 11 januari

Op naar Urk. Miniaturen/poppenhuisbeurs.
Haha, ik hoor het wel hoor: "daar heb je haar weer".
Maar het was weer leuk, een kleine beurs, lekker overzichtelijk.

                                                                                                                   Alvast voor de studeerkamer die ik wil gaan maken een paar dozen met boeken gekocht.


En voor de kinderen in het huis een ganzenbordspel..


..super echt hoor.

Haha...

..leuk toch!


Zondag 12 januari

Vanmorgen als heks de deur uitgegaan.
Echt waar. Noraly is afgelopen dinsdag 5 jaar geworden en vierde dat vandaag met een griezelfeest. Een soort halloween, maar dan in januari. Daar Yesni inmiddels haar rijbewijs op zak heeft hebben we ons lekker laten rijden. 
En nu zitten Wim en Dirk te schaken en ben ik geloof ik klaar met bloggen. 
Even goed kijken of ik geen dagen vergeten ben..

Tot volgende week.


Geen opmerkingen: