zondag 12 oktober 2014



Mijn scheerkwastplant...
Een heel vreemde plant, ziet er het hele jaar zielig uit met twee bladeren om uiteindelijk toch te gaan bloeien. Dit jaar wel twee bloemen!!


Zaterdag 11 oktober

Vandaag ga ik een workshop wickeren doen bij "Het Kabinet".


Ik ga een heus echt mandje maken, 



Als de bodem klaar is wordt er verder werken om een mal..

Hier heb ik mijn mandje hoog genoeg en gaat de mal eruit.

Drogen omdat ik het mandje een beetje gelakt heb.


Mandje klaar!

Dit is even een korte beschrijving...in werkelijkheid heb ik er zes en een half uur over gedaan. Daar het voor mij de eerste keer was en de rest van de groep mij toch wel een stuk vooruit was heb ik mijn lunchpauze gebruikt om de achterstand in te halen.

Maar goed, toch een hele mand gemaakt. En er past toch zeker wel een hele druif in...:-)

Het mooie van zo'n workshop is dat je met een stel medefanaten bezig bent en je onderwijl toch weer een hoop weetjes en handigheidjes op doet. 



Zondag 12 oktober

Op naar de Beekse Bergen met Karin, Tijl, Manu, Bauk en Hinde.

Alwaar stoere Hinde al vlug een giraffe wist te beklauteren!


Neeeeee...oma durft niet....

Vervolgens wilde Manu uiteraard over de touwladders/bruggen door de bomen klimmen, een bezigheid die Bauk en Hinde zich zeker niet lieten ontzeggen...


..dus pa en ma ook de boom in, opa bij de kinderwagen en oma voor de foto's...(die trouwens niet uitblinken in professionaliteit..)
..uiteindelijk komen ze allemaal weer tevoorschijn via het riool...






Geen foto van Tijl, niet dat ie in het riool is achtergebleven maar zijn foto was zonder hoofd, geen gezicht natuurlijk..
Die foto is de prullenbak in gegaan.


En na zo'n leuke dag is het weekend weer ten einde gekomen.
Dat betekent: op naar woensdag, dan wordt Wim eindelijk geopereerd. Lang genoeg op gewacht.




Geen opmerkingen: