zondag 24 mei 2015



En gelukkig heb ik de gevel weer aardig in elkaar gekregen.
Maar de zijkant moet maar niet meer bekeken worden, er is daar een rare knik te zien..


Dinsdag 19 mei


Deze dag op Ravi gepast. Natuurlijk vond Ravi dat er een middagdutje gedaan moest worden. Ik moet zeggen, dat trok me wel. Heb me optimistisch met Ravi op de bank gevleid waar ik al in zeer korte tijd bedolven lag onder allerlei kussens, plaids en spijkergoedbeesten. "lekker warm hè oma".
Ja zeker, lekker warm en dat slapen moest ik maar gauw uit mijn hoofd zetten. Meneertje kwebbel werd nooit stil..Slapen? Ho maar.
En dat terwijl hij zelf op het idee kwam..


Zaterdag 23 mei

Weer naar het huis van Abel om daar verder te klussen.


Wim begint vandaag met de vloer..


Victor is van de rolgordijntjes ophangen..


..en Abel heeft de muur geverfd en leert van Wim hoe hij lampen op moet hangen.


En wat heb ik gedaan?
Schoonmaken, troep opruimen, schoonmaken en boodschappen doen.

Zondag 24 mei

Vandaag lekker met de katterug toeren langs 's heren mooie wegen.(hoe je dit schrijft word me niet helemaal duidelijk..)
En dat zijn uiteraard niet de snelwegen.
Wezen kijken bij de Marlies, Aniel en kids, die voor het eerst met de caravan op pad waren.


Met de voortent eraan..
Het zag er leuk uit!

En dan onderweg lekker zitten op een mooi plekkie.
Stoeltje, drankje en boekje erbij, heerlijk.


Onze trouwe katterug is deze week gekeurd. Helemaal niets mee aan de hand, perfecte auto!!


Geen opmerkingen: