zondag 31 mei 2015


Naar de 1:12 beurs in Rheda


Boeiende foto, lekker scherp..haha..
Maar ik heb een heerlijke dag gehad.
Dit is toch de mooiste beurs, een eindje rijden..dat wel.. drie uur heen, drie uur terug.
Het is een beetje de Tefaf onder de 1:12 beurzen.
Hier vind je kunst!
(hoewel die in Milaan en Chicago ook niet mis schijnen te zijn)



En bij Edmund Dresscher vond Wim deze foto in een map op tafel.
Daar ligt mijn tangetje, was dus mijn opdracht. Hij had er voor de beurs nog een gemaakt die gisteren al vlug verkocht was.
(maar ik heb er geen 60 euro voor hoeven te betalen) 
(Ok dan, 40 euro)

Natuurlijk heb ik mooie èn leuke spullen gekocht. Weer een gat in mijn erfenis geslagen, maar ik ben er helemaal blij van geworden!
Als eerste alvast een mooie lamp voor mijn nieuwe project. 
Deze week ga ik foto's maken van de spullen, lekker bij daglicht.
Volgende week op de blog.

Maar deze foto's wil ik nog wel kwijt van deze week..


               ..en dan denken jullie "wat doet Hinde stoer".                                           

                                                                                                                                            Maar nee, het is Bauk met zijn prinsessenrokje.














En dan beslist géén roze rokje,
dat is namelijk voor meisjes!

Wat een schatje hè.







Zaterdag 30mei

Wij waren weer aan het werk bij Abel. Wim had de vloer bijna af, nog een plankje. 
En toen...toen ging het mis.. De decoupeerzaag ging de vinger van Wim in, dat gaf een rare wond.
En dus zaten we niet veel later in het ziekenhuis met een door mij in de haast verbonden vinger.


Dat werden drie hechtingen na eerst een verdoving, de rafels (met een decoupeerzaag krijg je hele mooie...) werden er keurig afgeknipt.
Ieuuuww, lekker verhaal hè..



Geen opmerkingen: