zondag 28 juni 2015




Mooie foto toch..?
Ja, ik dacht ik plaats hem toch maar. Er zat namelijk een schattige, nog heel kleine, babykikker op een blad. Maar na het maken van de foto zag ik dat ie waarschijnlijk bij het klikken van de foto het water in is geplonsd.. weg kikkertje.
Aangezien ik helemaal geen foto's heb van deze week.. moet toch vulling hebben..

Ga ik nog even de trotse oma uithangen door nog twee foto's van de musical waarin Alivia en Noraly in meespeelden te plaatsen.


Hier Noraly die als het ondeugendste meisje van de klas de jas van de meester heeft aangetrokken. En ook nog knap een stukje tekst te zeggen heeft.











En Alivia..



..staat daar zingend haar solovoorstelling te geven..


..alsof het een dagelijkse bezigheid is..


Ze hebben er in ieder geval veel plezier in gehad, en wij ook!

Zondag 28 juni

Dit weekend is Abel voor het eerst gaan slapen in zijn eigen huis. Alleen voor het weekend, voor Wim en mij heerlijk om weer eens samen te zijn. Goed voor ons.
Vandaag was Wim laminaat aan het leggen bij Yesni en ben ik met Victor naar Rotterdam gegaan. En wat heb ik gekocht.. ik heb mij over laten halen door mijn lief en Victor trok mij uiteindelijk over de streep.


Ik heb mijn eerste apple gekocht. 
Een Ipad.
(niet de kleinste, maar wel de goedkoopste hoor)


Geen opmerkingen: