zondag 24 januari 2016


Karin jarig vandaag.

Dus hebben we feest. En omdat Manu morgen jarig is wordt het vandaag een dubbel feest!


Manu bereidt zich voor op het uitblazen van de kaars, een 7.
Dat is natuurlijk een makkie, een zo'n kaarsje i.p.v. zeven vlammetjes uit te moeten blazen in een keer.

Woensdag 20 januari

Manu uit school gehaald, voor hem lekker, even weg van die altijd maar aanwezige tweeling. Ze zijn hééél lief, maar eens lekker alleen de aandacht krijgen is ook wel eens fijn!


Ook hij wilde de draaibank wel eens uit proberen.
Toch wel een ingespannen werkje,



Waarbij Manu het schuren ook een heel belangrijk werkje vond.
Uiteindelijk kwam hij op het idee om zijn werk ook te willen verven..


En dat gaf een heel leuk resultaat!

Ondertussen ben ik begonnen met het fineren van de trap.


Met kersenfineer.


De volgende dag begonnen aan de zijkant. Dat is een heel gepuzzel.
Ik denk het dan heel precies uit te meten en te snijden..maar...
Eerst maar eens los er op leggen en kijken hoe ik uitkom.


Zaterdag 23 januari

Een nieuwe telefoon gekocht. Dat is wel leuk, maar... dan werkt het altijd weer anders dan de vorige. Je moet weer van alles uit proberen. Het liefst wil ik dat je zo'n nieuw apparaat gewoon gelijk kunt gebruiken. Maar zo werkt het niet..bij mij niet in ieder geval.
Dus verdoe ik daar weer een hoop tijd mee. Dan blijken er een hoop gegevens nog op een kaartje te zitten die van de oude telefoon nog in de nieuwe overgeplaatst moet worden.
Maar dan nog iets, gister in de telefoonwinkel werd het personeel helemaal lyrisch bij het horen van mijn telefoonnummer. Dat was de mooiste die ze daar in de winkel ooit gehoord hadden. Al die vieren.. Ze weten zeker dat er mensen zijn die daar echt wel meer dan 1000 euro voor over hebben!! Misschien wel 1500 euro!!!
Chinezen schijnen b.v. helemaal gek te zijn op nummers met alleen maar achten en betalen daar een hoop geld voor. En zo zijn er ook fanatiekelingen die graag een nummer hebben met allemaal vieren.
Ja hoor.. Maar ben er toch wel over na gaan denken..kreeg het er ter plekke gelijk ook erg warm van..
Maar heb besloten mijn nummer voorlopig lekker zelf te houden, veel te leuk altijd die reacties.. En ik kan hem tenminste makkelijk zelf onthouden! 
Uit veiligheid ook maar niet op die site gaan kijken. 
Misschien ooit als we geldgebrek krijgen..

Geen opmerkingen: