maandag 5 september 2016

Tja..dat is nu ook wat, kom er opeens achter dat ik tegenwoordig op maandag blog..en dat is het vandaag.
Helemaal niet aan gedacht!


Dan beginnen we maar eens met deze foto..


..de ringen van Karin en Tijl, speciaal voor hen gemaakt.

Maar eerst:

Donderdag 1 september


Fijgje en Lies helpen mij de 10 kilo aardappelen weg te schillen.
Daarna gezellig alles in blokjes en plakjes zitten snijden voor de verschillende salades.

Vrijdag 2 september


Ook deze dag is vol gepland met de voorbereidingen voor het trouwfeest. 's Avonds maak ik met de hulp van Ada de huzarensalade verder af. Een reuzekarwei!


Daarna nog 'even' een armbandje met roosjes voor Hinde maken, die hoort nog bij haar bruidsjurk.

En dan is het toch zover..

Zaterdag 3 september

Om 8.00 uur zet Wim mij met de bruidsjurken af bij Karin.
Het mooi maken gaat nu beginnen. Hinde kan niet wachten..
En dan komt Karin aan de beurt.


Uiteindelijk zijn de meiden er allemaal klaar voor en is het wachten op de mannen van Karin.

En dan gaat de bel!


Tijl gaat uiteindelijk toch nog op zijn knieĆ«n voor Karin!

En dan op naar Nederhemert waar het trouwfeest gevierd gaat worden.


Veel foto's heb ik niet gemaakt, een paar met mijn mobiel.
Ik wacht de foto's af van de fotograaf, broer Wim in dit geval.
Volgende week wil ik meer foto's plaatsen.
Maar ik kan jullie wel verzekeren dat het een fantastische locatie was. Een bruiloft in bohemian stijl.
Beetje hippieachtig. lintjes en bloemen in het haar.



Voor alle mensen die hebben geholpen heeft Karin een mooi kado gemaakt.









Geen opmerkingen: