maandag 15 augustus 2011

Eigenlijk dacht ik niet te bloggen, de vakantie is voorbij en dan gebeurt er niet zo veel meer.
Mijzelf heb ik opgelegd eerst het huis van binnen maar eens schoon te maken nu Wim weer naar zijn baas is.
Morgen gaan we weer actie ondernemen naar de leverancier van de dakplaten. Vorige week ook contact mee gehad. Alvorens hij naar Gouda af wilde reizen gaf hij eerst nog een paar tips. Nu dat toch niet afdoende blijkt te helpen gaan we morgen toch maar weer bellen, vanavond heeft Wim al een mail met foto's gestuurd.








Water in de dakplaat..









Herinneren jullie deze foto nog?
Met het indraaien van een schroefje gebarsten,












Wim slaat voorzichtig de ruit eruit.


Door eerst een paar stukken glas er uit te halen krijgt hij de glaslatjes er makkelijker uit.






Uit eindelijk maar zo op de kruiwagen, goede tip van Victor.
Al die weken dat we aan de veranda gewerkt hebben, hebben er zich geen verwondingen voor gedaan.
Maar bij dit klusje heeft Wim, ondanks de werkhandschoenen nog een aardige jaap opgelopen.
Morgen ga ik de tegelvloer schoon schrobben met cementverwijderaar, daarna insmeren met olie. Dan wil mijn lief hem in de avond gaan voegen.
Volgens informatie op internet moet de olie voorkomen dat het voegsel je tegel intrekt en het daarna ook makkelijker schoon te maken is.
Tot zover, misschien morgenavond weer, ik beloof niets.

Geen opmerkingen: