zondag 16 september 2012

Vandaag ben ik al filmend lopend door de tuin gegaan met de bedoeling om dit vanavond op de blog te zetten.
Maar...het is te lang geleden dat ik deze actie uitgevoerd heb, ben nu al heel lang bezig het voor elkaar te krijgen. Helaas lukt het niet. Dan heb ik Victor weer nodig, die is daar handig in en heeft al toegezegd mij te willen helpen.
Dus doen we het met een foto, ook leuk hoor..

..het ging mij ook om die bloeiende rozen.

Al rondlopend met mijn camera kwam ik dit tegen.
En wat heeft dit te betekenen???
James Bond in onze sportkamer?


Dat betekent dat Wim aan het sporten is!

Vanmiddag zijn we de caravan gaan halen uit Bergambacht.


Daar de camping onder aan een dijk ligt moest de caravan met een tractor tegen de dijk opgereden worden.
Dat kan onze katterug niet aan.





Daar gaat ie, weg van dit heerlijke plekje..












...bijna boven..












Boven aan de dijk wacht Wim hem op..
En dan op naar Gouda.

Eenmaal thuis trek ik er nog meer van dat plastic traanplaat af.

We zijn onderweg al eens een stuk verloren en mooi is het niet meer. We willen alles eraf hebben en opnieuw gaan verven, net zoals de hele caravan is. Voor die bruin-rode rand (boven de traanplaat) hebben we de zelfde kleur als de volvo katterug.

Maar eerst moeten we al die lijm eraf zien te krijgen. Wim gaat alvast even krabben
Het is wel te doen, vorig jaar heb ik de disselbak al gedaan en zoals je op deze foto kunt zien, ziet die er best wel redelijk uit.

Ik hoop dat het deze week goed weer is zodat ik af en toe iets kan doen aan de caravan.





Geen opmerkingen: