zondag 24 maart 2013

Even vlug dan, het is al laat.
Het weekend is erg druk geweest met bezoek. Dat was niet zomaar, ik had iedereen uitgenodigd omdat Dirk Jan onverwachts uit Peru over is. Dat Dirk zou komen heb ik voor Wim 1,5 week stil gehouden, Dirk vond het leuk om voor Wim als verrassing onverwachts op de stoep te staan. Dat was ook leuk maar ik heb wel 1,5 week de boel aan elkaar lopen liegen. Zelfs een keer midden in de nacht m'n bed uitgegaan om een mail uit zijn mailbox te verwijderen die Dirk per ongeluk naar Wim had gestuurd waarin te lezen was dat hij naar Nederland kwam.....en zo waren er wel meer van die 'ongelukjes'...

Dirk, Casper en Wim hielden een 'schaaktoernooi'. Zij waren hier zaterdagavond al aan begonnen en zondag was Casper al weer op tijd paraat zodat ze weer vlug verder konden.

Zaterdagavond voor 10 personen kaasfondue gemaakt, het was gezellig, vergeten foto's te maken..


maar... zondagmiddag begon het huis weer vol te lopen en werden er weer genoeg spelletjes gespeeld.
Daar dan maar wel even een foto van gemaakt.
Voorts zijn Wim, Simon en Hermien nog geweest, gezellig, daarom ook wat laat aan het bloggen nu.

Volgende keer zal ik weer wat beter mijn best doen.

Geen opmerkingen: