zondag 27 oktober 2013


Herfstvakantie!

En wat een prachtig weer, deed soms sterk denken aan een zomervakantie.
Heerlijk een weekje met Simon en Hermien in Beek, in het huis van Sjaak en Anne die naar Italiƫ waren...helaas waren zij zonder zon...



's Morgens thuis op het terras...tja, mensen van deze tijd...wordfeud..

Dan een wandeling,



's middags, weer op een terras..maar dan ergens anders.
En dan zonder de i-pads natuurlijk.

Voordat we naar Beek vertrokken hadden we Alivia en Noraly te logeren. Dat kwam mooi uit...

...dokter Alivia heeft eerst de boel even goed nagekeken!

Zondag 27 oktober

Vandaag zijn we op keukenjacht geweest, we (nu ja, ik) wilden graag een andere keuken aanschaffen. Daar zijn we gelukkig in geslaagd...haha, schaal 1:12 hoor.
Twee weken geleden schreef ik dat ik vandaag een foto van de voorkant van het poppenhuis zou plaatsen. Sorry, ik hou mij niet aan mijn woord. Wordt volgende week.
Vandaag verbaasden we ons wederom over alles wat we zagen op de beurs, deze keer in Apeldoorn. Je kunt het zo gek nog niet bedenken of er zijn mensen die het op schaal 1:12 maken. Zo'n 200 kramen vol. (Zelfs poppenhuizen voor in het poppenhuis... ) De vorige keer hadden we al een man gezien die de mooiste keukens en bijbehorende meubels  maakt. Met veel plezier, dat straalt er gewoon vanaf. Maar er zijn ook kramen waar ze het gereedschap en apparatuur verkopen om al dat moois zelf te kunnen maken. In mijn huis is de elektriciteit volledig aangelegd. Vandaag bij een kraam advies over gekregen hoe te handelen als iets het niet doet. (ben er nu dus achtergekomen dat de knopjes naast de deuren schuifschakelaartjes zijn..)
O.k, weer genoeg gezwetst over mijn (ook wel een beetje van Wim) nieuwe hobby.





Geen opmerkingen: