zondag 29 december 2013


Kerst 2013


Op kerstavond alvast de tafel gedekt voor het kerstontbijt de volgende ochtend. Met 16 personen aan tafel, dat gaat mooi, 18 kan ook nog. Maar als iedereen zou komen (was het maar zo...) dan moeten we de tafel toch wat langer gaan maken.
Hoe dan ook, het was een reuze gezellige boel aan tafel.
Veel tekst hoef ik hier niet over neer te zetten.
De foto's zeggen genoeg.
Hoewel ik Karin mis op deze foto's, die heeft ze natuurlijk gemaakt.

















De tweede kerstdag zijn we met Simon en Hermien naar Sjaak en Anne in Beek gegaan. Waar ook broer Wim, Cathelijne  en Ruben waren.
Mooi weer, lekker gewandeld, gezellig een biertje gedronken bij 'De oude God' in Oud Rekum.
Waarna we ons thuis door Sjaak van allerlei lekkers voor lieten schotelen. (met een toetje van LiWi)
Daarbij een wijn van 35 jaar oud. (dat dat kan zeg..)

Deze kerst voor het eerst zonder Marie, waar we toch elk jaar ook naar toe gingen. En ook een kerst met de wetenschap dat Ben niet meer bij zijn gezin is. Dat maakte mij toch wel droef...
Ik vond het daarom des te fijner dat ik beide dagen mijn familie om mij heen had. Het deed mij daar dubbel van genieten. 
Van te voren wist ik dat ik hier behoefte aan zou hebben.


Enige tijd geleden is de schoolfotograaf op de scholen van Alivia, Noraly en Manu geweest. Waarbij opa en oma ook op de foto mochten.

Deze plaats ik ook op de blog, gewoon omdat ik ze zo leuk vind en ik trots op mijn kleinkinderen ben.







En dit is dan de laatste keer dat ik dit jaar een blog plaats.
Een mooie moment om iedereen vanaf deze plaats een goed 2014 te wensen.
Veel gezondheid, liefde en genieten van elkaar en het leven.




Geen opmerkingen: